Tatueringar
Jag har just gjort ännu en tatuering. Jag har en som symboliserar kärleken till min man och har nu gjort en tillägnad mina fina barn.
Har ni tatueringar och i så fall vad?
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Har ingen men du kan väl visa din!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Får be min man ta fram kameran då!

Har ingen o tycker inte om dom heller.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
En del är fina, det jag inte gillar är stora tatueringar.
Är otatuerad och har nålskräck 
Zabelle
Evrekaw..Gratulerar till Tatueringen…Har ingen.Sambon har…Börjar vänja mig nu.
Men har länge varit gammalmodig o inte tyckt…
Har en bekant -Dam.Som har bara så många tatueringar o hon står som model för ritaren.
Men min son får inte Tatuera sig för än han flyttar….
Men Grattis till dig..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hu vad du plockar fram Chik!
#8 Usch så gräsligt! 
Zabelle
Ååå jisses…har hon en bjällra mellan benen?
Ewerekavs kommer att vara superdiskreta!
Har ingen. Gillar inte sånt.
Har istället kroppen full med medfödda, naturliga ljusbruna fläckar.
Nää ingen leopard - jag är FRÄKNIG!
Gillar heller inte tatueringar, men har inget emot att folk tatuerar sig.
Och har liksom Bergspuma naturliga bruna fläckar på kroppen, men de kallar doktorn för "gubba-fläckar"! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har ingen tatuering men jag tycker att det är ok på andra om det inte blir för mycket… täcker hela kroppen och så. Är å ena sidan lite nyfiken på att ha en - å andra sidan vill jag inte - tänk…. ska den sitta där resten av livet sen då? Nja… men ofta snyggt på andra.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ann Under halsen gjorde väl ont??
--Den som vill vara fin får lida pin.
# 17 Bara lite.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag är oklottrad..
någon ..tillägnan har jag ristat i mitt hjärta *ler*
penke
/som några gånger funderat på en ..ytlig :- )

Ni har så fina små konstverk…
Jag har inga…men ha velat "göra"men det blir säkert ingen än slåssas tatueringar
som man kan köpa för billigt peng o tvätta bort.
#16 Påminner mig om Lufthansa.
Jag har rätt mycket "kroppskonst" ändå i form av operationsärr både här och där, så jag behöver inte tatuera mig.
Nä, skämt åsido, jag har aldrig gillat tatueringar och skulle aldrig välja att skaffa en.
Orsakerna till min inställning är många. Dels gillar jag inte idén att så att säga i onödan förändra hudkostymen, dels förändras kroppsformen och tatueringarna blir fula och dels finns det inga riktigt snygga tatueringar tycker jag.

Jag har inga själv men kan tycka att det är både snyggt och roligt om de är konstnärliga och smakfulla.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
26,Hahaha skrattade när jag såg din första mening,det är samma här både till höger och vänster,inget som jag inte kan skymma dock
En illröd liten jävul med treudd, horn och svans skulle jag vilja ha.
Neråt rumpan.

Jag har tre tatueringar:
En svart panter på höger skuldra, en fjäril på vänster axel och ett spindeltrådshjärta med en liten spindel under nedanför naveln.
Jag kommer att göra en till så fort jag har råd ;)
Alla tatueringar är smakfulla och går att dölja, viktigt att tänka på om man är ung och inte vet vilket yrke man hamnar inom i framtiden…;)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Åh elefanten var väl för söööt !!
Jag har ingen tatuering….kan tänka mej om jag kommer på något som jag vill ha…
På vissa passar det & på andra mindre bra, tycker jag 
Jag har heller ingen…men tycker era är jättefina…
#26 Ja de flesta går väl att dölja, men inte alla jag har på armarna och det långa ärret jag har på halsen, något som får en del att undra om jag varit utsatt för Jack the Ripper. 

#33 Måste bara berätta, en kille på mitt jobb fick en vääääldigt massa ström genom kroppen. Han har kvar något helt finger, lite stumpar och vissa fingrar saknas. Han stora, långa fula ärr på armarna. Han brukar dra lite historier när folk frågar vad han varit med om.
"Jo, jag simmade i havet och blev biten av en haj"…JO, jag var på safari och lekte med lejonungarna när mamman gick till attack…."
Han gör alltid detta med humor i ögonen och bara till de som vill gotta sig i det men jag tror det är hans sätt att få självdistans till sina ärr.
…."Jo, jag träffade faktiskt Jack the Ripper…." ;)
"Du har alltid två val"
#34 Jag får samma reaktioner ibland eftersom jag har många och ganska iögonenfallande stora ärr på underarmarna och även på överarmarna.
Jag har också ett par ärr på höger underarm som inte liknar något operationsärr. De är efter att min underarm svällde upp efter en operation såpass att skinnet sprack.
Sedan har jag ju en del som inte syns till vardags över magen, på benen och halsen.
Även om jag ville ha en tatuering, skulle det vara lite svårt att hitta en tillräckligt stor yta som inte är ärrad på kroppen att placera tatueringen på.
När ungarna var mindre, gjorde jag en skojgrimma med hästöron på och satte på mina underbensstumpar. Sedan målade jag en glad mun och ögon med en tuschpenna.
Så brukade jag liksom sprattla med stumparna för ungarna och låtsasgnägga. Den vänstra hette "Stumpe" och den högra hette "Gnägge"
Detta var mycket uppskattat och de ville oftast rida på låret och låtsas att det var riktiga hästar.
Jag har också skojat med kompisar genom att vända min ögonprotes uppochner. Då ser det ut som om jag tittar kraftigt åt vänster. Om jag då samtidigt vrider mitt friska öga till höger, så ser jag mycket knasigare ut än vad Marty Feldman någonsin klarade att göra med sina ögon.

Trots allt peter54 verkar humöret vara på topp!
Ni verkar ha så skoj!
Det är så det ska vara.

#35 =)
"Du har alltid två val"

Kul att höra alla olika inställningar och tankar kring tatueringar. Jättefina bilder på er som lagt in foton. Bortsett från den helkroppstatuerade damen då… Hu!!!
Mina är inte så stora - ska be maken ta bilder och hjälpa mig lägga in dem. (Jag är pinsamt oteknisk ang. datorer…
)
aha jag tänkte att du hade tatueringen på ett ställe du inte nådde med kameran 
Tur att du har humöret kvar Peter.
He he he jag började också undra när det dröjde så!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har ingen men min syster och systerdotter!