jag har haft ännu en natt med alldeles för lite sömn. Dom nyfödda valparna piper och skriker som vilka bäbisar som helst. Dom har inte riktigt landat ännu tror jag och sen far dom ibland vilse i lådan och hamnar för långt bor från mamma och syskonen, då blir det väldigt oroligt. Så inatt åker valplådan ut ur sovrummet!
Varje gång är det lika ofattbart. flera nya små liv.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Önskar jag kunde vara valp/barnvakt åt dej, Maggan…så du fick sova ut! Dom är i allafall jättesöta att se på…men kanske inte lika söta att höra på…
åh… vilka sötisar! 
De var verkligen fina Maggan!
Hoppas du får sova i natt.
" Var nära naturen - var när dig själv "
tack ja dom är så fina så! 
sisa har du någon gång trampat på en sådan där pipleksak? bara en är illa nog 
# 6
Jag tror jag förstår hur du har det…det var därför jag ville hjälpa till! Fast egentligen var det för att jag skulle få njuta av de små liven…
jag förstår sisa. men man behöver inte vara barnvakt. Valparna har en mycket god mor tack och lov 

Sicken mysig liten bild……
Även en "valp-mormor" behöver sin natta-sömn 
Hoppas att sömnen infinner sig.
ja det gör den säkert - jag får bara passa mig så det inte händer före läggdags. 
Jag tänkte inte på modern, hon klarar det säkert galant! Jag tänkte på Dej…
haha okej då förstår jag! Tack Sisa jag kan säkert hitta på något du kan hjälpa till med. gillar du att tapetsera? 
# 12
Inte min favoritsysselsättning precis…
Detta med valparna har jag lyckats missa!!
Vad är det för ras? Och varför har du dem i sovrummet?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
50/50 Chihuahua-Papillon mix.
Jag hade valplådan vid sängen för att kunna och ligga bekvämt och övervaka det hela. Det tar några timmar innan det är klart och dessutom började det på natten.
Sedan var det meningen att lådan skulle få ett bättre hörn i ett annat rum, men det krävdes en del omöblering först som inte blev av i tid. Men nu är det klart så nu ska jag sova gott i natt hoppas jag.
Aha! Då förstår jag.
Grattis, förresten!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
tack 
Grattis
till nya hundliv

Grattis till valparna och hoppas du nu har kunnat sova.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Grattis"mormor"Lite extra jobb
…eller hur?
Jag har 2 hundar,men jag vet inte personlig hur "blöja"tiden är för hanen var 9 mån o tiken 1o mån när dom kom till mig…inte samtidigt.
..myyyyy..kan tänka mig,ett det är typ så som när kattor har sina ungar o det vet jag hur det är..blev "mormor "1993 heh-hee