Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 670 ggr
Maria
0

Tiger Woods

Enligt tidningarna så har Tiger Woods gått ut och offentligt bett om ursäkt för att han har ljugit och bedragit.

Jag funderar bara på om detta faktiskt inte enbart har med hans privatliv att göra. Måste han be världen om ursäkt?

Att han har betett sig som en skit mot sin familj är en annan sak men har det med hans roll som golfspelare att göra?

Vad tycker ni andra?

/Maria

penke
0

Family value in usa..

det är inte golfen han blev/blir rik på..
det är alla reklamkontrakt

flera sponsorer har hoppat av
de vill inte bli ihopkopplade med en "horkarl"

..flera amerikaner vägrar handla varor av företag som sponsar "gudlösa horbockar"
eller med ..Oamerikansk sexualitet
därav paniken..

i europa är inte sexet..så farligt
jmfr,i tex frankrike blir du knappast vald i politiken om du INTE har några älskarinnor ,i usa är du rökt då,där skall du ha en prydlig familj,(men ingen sexualitet..?)

¿ hycklar vi eller de ? :- )

penke

Maria
0

Men även om sponsorer har hoppat av så undrar jag om han verkligen måste be hela världen om förlåtelse?

Även om hans största förmögenhet kommer från reklam så hade han förmodligen klarat sig bra på prispengarna enbart då dessa är "hisnande".

Man undrar om det är han själv eller andra som ligger bakom detta "utspel"

Återigen så känner jag att Amerika är inget för migFlört Så mycket skenhelighet.

/Maria

Bergspuman
0

Jag tror också att det har med sponsorerna att göra…

Annars ser jag verkligen ingen anledning att torgföra sitt privata!

[MargaretaA]
0

jag läste om det i tidningen. Som jag fick för mig så är det här något han gör för att blidka sina sponsorer.

Är det inte det det handlar om så förstår jag inte varför han skulle göra detta förnedrande offentliga framträdande.

chik
0

Den Mannen bor inte på min GataSkrikandes

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Ja det har med sponsorerna att göra. För pengar gör en del vad som helst.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

och han som redan är miljardär Förvånad

Cristine
0

Mer vill ha mer!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

Mycket vill ha mer och fan vill ha fler och helvetet blir aldrig fullt sa min svärmor om sånt! Pengar och sponsorer Rynkar på näsan

Annars tycker inte jag heller att hela världen har något med det att göra och jag struntar vem han har i sängen.

Kan dock tycka synd om frun och barnen Obestämd

aggeelin
0

Så klart att det har med sponsorer och pengar att göra Rynkar på näsan det är väl klart. diskuterade detta med ett av bonusbarnen (jo han är vuxen men står i relation "barn") och han tycker tydligen att det är ok att göra så… det spelar väl ingen roll… men visst gör det så… det är inte ok att vara en "horkarl´

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

# 2

Känner som Du…Amerika är inget för mej…Tungan ute