*God Morgon 1/2.*
Godmorgon Chik och ni andra!
Ja, då var det plötsligt februari. Detta kommer att bli en spännande månad, jag har mycket inbokat under månaden.
Önskar er en härlig februaridag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon
Här snöar det fortfarande, men nu är det inte så kallt i alla fall.
Ha den bra dag allihop!
Zabelle
God Måndagsmorron!
Så har kylan slagit till ordentligt igen.
-32 grader. VAD ÄR DET HÄR?!
Jag vill ha värme!
Jag hoppas ni har det mildare och jag önskar er en bra dag vad ni än tar er för med!
God Morgon 
Ja, bara två månader kvar innan det är dags att gå på promenad med barnen och leta vårtecken som vi gjorde förra året när min pojke råkade trampa på den stora fina huggormen.
Hoppas vi hittar den i år igen, fast den här gången vet vi var den möjligen finns, så ingen behöver trampa på den.
I slutet av februari förra året var det barmark här. Just nu kan det få vara någon minusgrad för min del. Vi håller på att lägga om vårt tak - eller vi har hantverkare som gör det - och det är bra om det är lite minus då. Det blir torrare väderlek. Huset ser ut som det har en kinahatt.

Ska bli skönt när det är klart så vi vet att det är tätt. Även om boendekostnaden stiger.
Det räcker dock med NÅGON minusgrad, jag behöver inte ha sådana mängder som vi har de flesta dagar.
Godmorgon på er !
Vår ena luft/värme pump har lagt av
, usch vad kallt det blev…
ha en bra måndag
go´morn..
! redan februari ! .å snart är det vår o midsommar..
undra om all snö hinner smälta undan till dess,nytt lager ramlar ned just nu ..
må ni ha en rolig dag
penke
God morgon ni som är igång redan och ni som kommer!
Bättre och bättre dag för dag kan jag sjunga nu!
Jag kan släppa ena käppen när jag håller på i köket, lite ont gör det men det får man tåla.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla!
Vad häftigt Cristine, du sjunger i trådarna så det hörs ända hit. 
Skönt att du är på bättringsvägen. Nu skall jag dricka kaffe så jag piggnar till.
Önskar er alla en härlig måndag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Äntligen har det slutat snöa…-10 grader. Hoppas februari går fort, sen är vi lite närmre våren…tror jag. Så mycket snö som vi har, funderar man om den ska ligga kvar till Midsommar!
Jag vill också önska er en fin februaridag!
Godmorgon!
0° och det snöar igen. Ska det aldrig ta slut. 
Inget på programmet idag mer än skogen i eftermiddag.
Ha en bra dag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Här kan man bara ligga med längtan och titta ut genom fönstret där snöflingorna sakta dalar…
Nu ska jag påbörja min nya bok, misstänker att jag får ännu fler på torsdag då jag fyller år - för jag är ett bokälskande februaribarn!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God morgon eller vad man säger vid den här tiden.
nollgradigt i dag men det ligger så mycket snö så jag har aldrig sett något liknande (bortsett från i Lappland). Man undrar verkligen vart allt kommer i från och vart ska det ta vägen sedan när det blir dags för snödropparna?! 
I dag blir en dag av pappersarbete och en del tvätthögar som ropar på undsättning.
Ha det gott alla!

#12 Hur mår du nu då?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#14 Rätt visset, men hopp om liv… Önskar bara man kunde få ett fastställt datum för operation istället för det vaga 1-3 månader…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

god kväll får man väl säga vid det här laget jag har varit hemma en stund från jobbet ,ja känner er inte så begriper att några har besvär med hälsan osv hoppas att allt går väl med er mvh björn
Äntligen hemma och har landat i soffan. Mer snö på väg enligt metrologerna. 
#15 Förstår att det är jobbigt att inte veta när operationen ska bli. Hoppas du slipper vänta så länge.
Zabelle

#15 Usch så påfrestande… blir du kvar på sjukhuset hela den tiden då? Låter ju helt outhärdligt i mina öron… fast förlåt det var ju dumt att säga så 
Sköt om dig!
#15 Hur har du det vänne Evrekaw? Kram 
Idag fyller min syster 45 år men hon är sur på mig så jag får inte uppvakta henne….
Ha en fortsatt så trevlig kväll som ni kan allihopa önskar Jeremina 
Jeremina!!Så tokit…Men ni blir la vänner igen..Vill hon inte ha ett litet paket-blomma..Ge henne en liten blomma ändå vet jag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#21 Då får jag nog ducka för den kommer nog i retur 

#20 Jag har det likadant med min syster… men här är det jag som avsagt mig så mycket kontakt från henne.
Fast systrar varit dumma så saknar man dem ändå 

Jodå de goda i dem saknar man allt!