Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 498 ggr
[Jeremina]
0

Pinsamt!

Idag for jag till en stor butikskedja i stan och skulle reklamera min trådlösa mus.

Killen kollade och sa att det är inget fel på den. Det var batteriet som behövde bytas. SkämsJag sa då att jag har bytt till ett som jag laddat. Och ett nytt i paket, inget fungerade.

Fick då veta att laddningsbara batterier var för typ digitalkameror. Så skulle man bara köpa dyra batterier för det var de enda som fungerade i den trådlösa musen.

Pinsamt men jag for hem med min mus och ett paket batterier samt ett gott humör Skrattande

Cristine
0

Ahaa då vet jag..för jag har min mus liggandes i en låda. Den ville inte funka!

Tack för infot.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

Varsågod Cristine Glad

[MargaretaA]
0

hahaha

ja det gäller att ha koll på batterierna när man ska få fart på musen Skrattande

Cristine
0

Ja nog trodde man att de kunde laddas uppTungan ute

[MargaretaA]
0

Jag blir dagligen robbad på mina uppladdningsbara kamerabatterier och dom hamnar i diverse datormöss och fjärrkontoller. jag har precis utfärdat dödstraff för dom som vågar sno mina nyinköpta och svindyra diton som bara ska vara för min kamera och inget annat.

Det återstår att se om det respekteras - om inte så får mina söner  höra ett illvrål som kommer att ärra dom för resten av livet Skrikandes

Cristine
0

Jag har nyss köpt en ny laddare och batterier, någon har visst lånat den för jag har sökt här i 2 dagar.Obestämd

[MargaretaA]
0

vilket är värst när grejer förvsvinner - att ha en massa ungar att skylla på eller ingen alls?

Jag skulle vilja testa att ha ingen alls Obestämd

Cristine
0

Jag vet inte vilken jag ska skylla på riktigt eftersom de alla kommer och går, men jag har sett att några verktyg också har försvunnit så jag har mina misstankar.Tungan ute

[MargaretaA]
0

Okej jag förstår - det hjälper inte om dom flyttar hemifrån allihop - saker fortsätter att försvinna - vad gör man åt det? Obestämd

Cristine
0

Skäller ut dem fast det inte hjälper ett dugg. Det går in på ena sidan och ut på den andra!

[MargaretaA]
0

oh shit. Du har äldre barn än mig - menar du att det aldrig tar slut??Förvånad

Mirjami-78
0

Ja barn och batterier. Har en här som plockar alla batterier till att kunna bygga ett tåg med. Tar man dem så blir han tvär sur. Ja och då kan jag säga med att det finns igen brist på leksaker i denna huset, snarare tvärtom.

Jeremina….Bra du talar om detta så slipper vi göra samma misstag, men man kan inte veta allt och det bästa var ju att det löste sig.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Hoppfull
0

#11 Jag bodde själv en tid efter min separation och då bodde sönerna två veckor hos mig och två hos pappa. Och jag måste ändå säga att så bra ordning som det var då har jag aldrig haft när jag bott ihop med andra… Oskyldig

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

chik
0

.SkrattandeJeremina…..

O som en dam sade till gubben när sista barnett flyttade ut.-Vem skall du skylla på nu!!När du inte hittar dina saker.

Rätt sant.För min del..Många gånger är jag boven själv.-O det svider.

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Något som jag inte förstår är att varför dom inte kan göra laddningsbara batterier som passar till alla istället.

Här försvinner också mycket mellanåt, Jag har inga barn, Men jag har katter som jag kan skylla på hehe, Eller så kan det vara en andlig inneboende som är i farten. För det är aldrig en själv som har lagt i från deSkrattandeHost host

[Jeremina]
0

#3 Ja, eller hur Maggan Glad

Anders 50
0

Här fungerar laddningsbara batterier lika bra till mössen (kan man säga så?) som vanliga.

Han i affären ville nog bara sälja dyra batterier?  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

# 17

En mus…flera möss…Säger man så i datorns värld också…Något att fundera på…Obestämd

[Jeremina]
0

#17 Han förklarade det så att uppladdningsbara batterier absolut inte skulle användes till datagrejor utan till kameror. De tog slut fortare i musen eller mössen eller vad man kallar flera?

Men min man säger att batterierna behöver inte vara dyra utan de ska bara inte vara de som man laddar utan vanliga.

#18 Vilken söt Avatar Sisa-Flisa Glad

[Sisa]
0

# 19

Tack Jeremina…annars brukar jag kallas…sisa-lisa…Tungan ute

[Jeremina]
0

Det blev Flisa för det kallar vi vår sondotter som heter Felicia så det kom av bara farten du vet Skäms

[Sisa]
0

# 21

…och jag känner mej som ett av barnen Hedenhös…Tungan ute

[Jeremina]
0

#22 Vet du jag har inte någon koppling till dem, jag menar att jag kan inte den historien Skäms

[Sisa]
0

# 23

Jag skojar bara Jeremina…Kärt barn har ju många namn…Tror ett av barnen i Hedenhös hette Flisa…Flört

Kramar från Sisa   Kyss

[Jeremina]
0

Jasså var det så..okej Sisa-(F)lisa och kram Kyss

Vår lilla Flisa med familj kommer till oss i morgon Flört

[Sisa]
0

# 25

Ha det så bra imorgon då…Glad

[Jeremina]
0

Tack och du är ju ett kärt barn så nu ska du få många olika namn av mig i alla fall…..Glad

Branneli
0

#0 Sicken tur ändå…… men man vet ju inte vad man ska ta reda på , när man inte vet ur det fungerar…..

Tur att musen funkar…..Glad

Undra om mus - musar/möss……..jag tänker på trädet bok,heter ju flera bokar……ska se om jag kommer ihåg,så ska jag kolla med min lillasyster imörrn. Hon är svensklärare & på besök i stan.

Min 17åring berättar att i skolan sägs; datamöss Obestämd

Cristine
0

Dom vet bäst!Tungan ute