Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 560 ggr
Cristine
0

Brukar du...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gå ut och dansa någon gång då och då?

Eller har ni hellre roligt hemma.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Jo…vi åker på Dansbandsgalor ibland…Tyst

[peter54]
0

Nej, jag har aldrig gillat att dansa och följdaktligen kan jag heller inga danssteg, men vi har ofta dansuppvisning här hemma när min sjuåriga dotter drar igång någon av sina egenskapade danser.

Skrattande

[GunillaF]
0

Jag älskar att dansa.Kyss

Det blir väldigt sällan nu för tiden men när jag var ung så kunde det bli 2-3 ggr/vecka som mest. Minst en gång/vecka var det iaf.

Nu kanske det blir en gång/halvår.Obestämd

Cristine
0

Det är bäst du sätter igång igen då!Tungan uteGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Aldrig numera. När man var ung och vacker så brukade gänget åka till festplatser och logdanser på sommaren. Nån gång beträdde man väl dansbanan, men att kalla det man gjorde för dans det är väl att överdriva!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Dansa gör jag helst för mig själv men visst har jag t.om dansat på bord vid rätt tid o platsFlört.

Fast jag går aldrig aktivt ut och dansar.

/Maria

Branneli
0

Åh det är så kul att gå ut på lokal Kyss

Prata/tjata med folk & vimsa runt på dansgolvet…..längtar till nästa tillfälle ( när nu kroppen kan tänka sig att läka till lite).

Kompisen & jag brukar åka på "husmoderssemester" sisådär 2-3 gånger om året. Då börjar vi med en champagne-frukost i mitt hus. Åker med Viking-bussen kl 11.05. Smörgåsbord, god dryck, trubaduren med underbar musik….Ååååh, vad det är trivsamt !!

Kompisen tror att vi kan åka vecka 7 eler 8……Jag har varit soffliggande med kroppen ca 8 veckor & det är lika lång fram till den planerade resan…Undra om jag hinner "hela" mej ??

Tänk Obestämd…..

Vi brukar vara här hemma med, med goa vänner. Laga mat & spela spel. Ibland med barn & ibland utan….Flört

Loucar
0

Innan jag fick barn var jag jämt ute och dansade, nåt jag borde ta upp igen nu när "lillskrutt" börjar blir stor.Glad

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

evrekaw
0

Älskar att dansa! Men inte styrdans… Dans som träning ex dansa Brazil på träninsstudio är helt underbart… Har flera gånger funderat på att lära mig magdans för det verkar så läckert!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

chik
0

För var jag ute o dansade.Eller rörde mig!!

Men nu skakar jag loss i köket om det kommer någon fin bit på radion..

Lena.P är jag i verkliga livet.