Godmorgon 30/12
Godmorgon alla sjusovare!
Det är nog första gången jag är uppe och skriver godmorgontråd här. 
Pinblåst och kallt, usch.
Idag ska jag och Silver åka till Halmstad och hälsa på uppfödaren. Ska först gå en tur iskogen sen ska vi mattar luncha på stan och titta på lite mellandagsrea.
Va har ni för er så här dagen före nyårsafton?
Ha en bra dag alla och sköt om er. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God Morgon.
Jag gick in här vid halv åtta och tänkte skriva en sån här tråd när jag såg att det inte fanns någon, men så tänkte jag att nä - jag ger någon annan chansen istället.

Nu ska jag iväg till dialysen, ses ikväll igen 
Gick upp kvart över fem , skulle skjutsa dottern till jobbet.
Sen har det blivet en mugg kaffe och slappning framför datorn. Sen lite funderingar på vad jag skall bjuda på imorron. Idag blir det nog småpyssel.
Ha det så bra
Var rädda om varandra
Godmorgon på er 
En date med snabeldraken, lite handling och så ska jag motionera tvättkalle.
ha en skön dag
snabeldraken ???
Var rädda om varandra
Ja han den där låter mycket ,man drar honom efter han äter allt som kommer i hans väg

Godmorgon!
Här skulle snabeldraken också behöva dra fram över golven… Får nog ta tag i detta sedan.
-10 grader och sol idag.
Önskar er en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Jag var nog trött imorse
. Min står redan framme
Var rädda om varandra
God morgon alla!
Snabeldraken är alltid framme hos oss för våran hund gillar den så. När förra hunden levde så vaktade denne vovve våran snabeldrake.
Trots att han är 10 år så skälls det och springs när detta "odjur" är igång. Källarluckan i torpet är lika intressant.
Ha en bra dag/ kram Spanaren
Go´morron!
I dag har vi bara - 18 grader. Det känns som vårvindar när man gämför med gårdagens - 30! Huvva!
Hos mig ska snabeldraken också fram. Jag ska göra vissa förberedelser för morgondagens nyårsmiddag också.
Ha det gott!
Godmorgon!
I dag använde sambon lilla datorn så jag fick vackert vänta…..Här är det - 19 i dag.
Jag skall också fram med snabeldraken i dag och lite annat pyssel blir det väl….
Ha det bra i dag ! Kramen
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er alla! Solen lyser i mitt ansikte just nu och det är -17 så det är inte så kallt som jag trodde det skulle bli, men det var nog bra mycket kallare i natt. Det blev lite sent i natt..jag har nog aldrig klivit upp så sent.
Jag ser att alla är i städtagen så jag kan ju inte vara sämre.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God lunch
minus 15 i morse. Nu har det kanske blivit lite varmare, men jag går inte ut i dag om jag inte måste. Tur att jag har en gubbe som gärna går ut med hundarna och låter mig skolka. Fast inte ens hundarna vill gå nu.
Det blir nog lite städning i dag för mig med.
ha det skönt alla! 
Jobbat … Höll på att frysa sönder innan jag kom till arbetsplatsen fast jag var så påbyltad. Handlat mat för imorgon. Nu är jag hemma tidigt för en gångs skull (pendlar ca 5 mil till jobbet) och kan njuta av en lååång skööön luuuugn kväll hemma i ensamt majestät innan särbon kommer imorgon. Ledig 4 dagar nu! 
Gott Nytt År!
Godkväll!
Så skönt det är att vara ledig och fördriva dagarna lite som man vill. Har varit en tur in till Malmö och kollat på "nya" varuhuset Entré, sen blev det fika hos sonen.
Hämtade min bil som varit på rekonditionering. Bilen blev som ny… Har fått den lack-konserverad, motortvättad och städad för 2500:- De har till och med tvättat sätena. Jag blev jättenöjd.
Här är inte så kallt som i resten av landet, vi har just nu -3 grader. Ha nu en riktigt skön kväll allihop!
Zabelle
Jag har undrat som Flundran vad denna snabeldrake är, som alla pratar om, men så fattade jag att det är dammsugaren, alla hundars + katters skräck? Stämmer det?
Ha ha ha ..ja visst är det dammsugaren!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det är märkligt med de varierande temperaturerna över ganska korta avstånd. Här var det minus 24 grader när jag åkte vid 08.15, men när jag kom fram till Uppsala var det "bara" minus 14 där.
På kvällen när jag åpkte hem var det minus 10 i Uppsala, halvvägs hem vid jumkil var det 19,5 grader kallt och här hemma var det minus 17 och den temperaturen verkar håll i sig..