De kan!
Sov med kläderna på så är du redan påklädd på morgonen.
Stephanie, 8 år
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hahaha…. Jaa så kan man ju också göra….
Kanske bra när man ska från fest till fest
man kan ju sova med sminket på också så blir det bara håret man måste göra om man inte har peruk vill säga.
En raggardusch bara så…
(Definitioner av ordet raggardusch. … raggardusch: Lite stänk vatten under armarna och ett par droppar lukta gott.

Jag måste berätta om ett bröllop jag var på i en liiiten by många mil från Valencia. Jag var vän till en sydamerikansk familj som kommit till Spanien för att vara med på en avlägsen släktings bröllop och jag fick följa med. Till att börja med fick vi åka många km. på en väg som var gjord bara för åsnor och när vi lyckats komma fram låg byn på en jättestor kulle så det var bara att ta av sig skorna för gatorna var gjorda av runda stenar och ta sig upp de 800 metrarna till byn. När vi kom fram så kom vi till ett hus med jordgolv, så det kändes chockartat att se en flott dubbelsäng med siden överkast där bruden låg och sov. Föräldrarna tyckte vi skulle gå till byns bar som var en grotta och ta några glas tills hon vaknade upp så skulle de hämta oss. Men prästen hade så bråttom så när hon vaknade fick hon springa till kyrkan för att vigas så när vi blev aviserade kom de just ut på trappen. Bruden som skulle vara i 34 årsålder såg ut som 50+ och hade satt på sig slöjan med en stor Spansk kam men hade inte kammat sig och hade vanliga svarta vardagskläder på sig. Brudgummen likaså kom ut i svarta säckiga ostrukna byxor och en kavaj som var alldeles för liten, men han hade iaf slips på sig även om det var utan skorta. Han log stort ( med sina två tänder) när de kom ut och såg väldigt lycklig ut, men hon röck i honom för hon var hungrig. Långbordet var dukat utaför husen på den kullriga gatan och de hade lagt blöta lappar under tallrikarna för att de skulle stanna kvar på bordet på grund av lutningen av gatan. Men paellan var jättegod, det var en bergs paella med lamm , kanin och sniglar.
Alla födde upp sniglar där så på varje hus hängde det nätkorgar där de kröp omkring. Där sov de verkligen med kläderna på!
#4 Cristine. Åt ni sniglar?
Annars mysig blöllop. 
#4 Ni åt alltså mina släktingar. 

Åh herregud
Dom har jag ätit många gånger.
#7 Ja det kändes som en rysare att läsa. Stackars släktingar .
Vilken helt underbar historia. Ett sådant bröllop hade jag med glädje velat gå på.
/Maria