Lagom kul!
Skulle ut och shoppa med min gamla mamma. Tänkte värma upp bilen lite innan jag hämtar henne. Död! Batteriet slut!
Jättekul!
#0 Kan du inte leta upp nån snäll granne med startkablar?
Zabelle
Åh sånt är sååå störigt! :(

Usch då! Typiskt i kylan!
Själv blev jag väldigt glad då vår bil startade så snällt så trots kylan… slarviga jag hittade inte motorvärmarkabeln utan kallstartade bilen 
Hur gick det för er sen? Kom ni iväg?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Neej - den står där ute nu Maken gav sig iväg efter jobbet och köpte en batteriladdare. Vi får se om det fungerar.
Vi ställde oss och gjorde köttbullar och kardemummalängder istället. Så det blev ganska bra i alla fall. Fast går inte bilen igång efter makens behandling så är jag inte så glad.
Fast idag skulle jag inte gått upp. Förutom att mamma och jag har haft det trevligt idag så har allting annat krånglat.
När jag sitter i soffan och surfar går en propp. Och en sådan propp som jag måste ner i källaren och byta och för att gå ner i vår källare måste man gå utomhus.
Sedan startar inte bilen.
Därefter tar jag in mamma hit och hon välter en pall på våra klinkers så att en av plattorna spricker.
Så känner jag mig helt slut och tänker titta lite på TV, då är vår inspelningsbara digitalbox helt svart.
Förmodligen vet jag inte ännu vad som hänt i övrigt!
Ja ibland händer det lite fööör mycket samma dag!
Har faktiskt hänt att jag åkt hem från jobbet i förtid nån dag när allt som kan krångla gjort det. Och när man fortsätter nästa dag så går det som tåget, inga problem! Märkligt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Det är konstigt att man bara har sådana dagar emellanåt… Hoppas att kvällen ikväll och dagen i morgon blir bättre för dig Asta!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Bilen har gått igång :)
och vi verkar ha fått igång digitalboxen också.
Köttbullarna blev i alla fall goda…
Visst är det märkligt att vissa dagar är sådana!
Det är iaf skönt att inte alla dagar är såna 
Asta!!Du har kommit in i ett stim..
För sök o tag dig ut!!
Har en bekant som har kommit in i ett sådant.
Bilen sönder dålig värme i husetca5+i köket på morgonen.datan kraschat o tvslutade fungerar..<<<<<<<<<<<<<<huva för er som kommer in i dessa stim….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ett stim. Ja det var ett bra uttryck. Idag är det en ny dag i alla fall. Låt oss hoppas att stimmet är över nu!