Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 453 ggr
Cristine
0

Stolt förälder.

Alla föräldrar ar ju stolt över sina barn, men finns det något ni är extra stolt över?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Jag är stolt över äldste sonen som arbetar ideellt med att hålla i fotbollen i Ljustorp, och att han tar hand om ungdommar som har det svårt och hjälper dem på fötter.

Näste son för att han lyckades studera på engelska och svenska till forskare när han inte kunde ett ord när han kom till Sverige.

Nästen för att han orkar ta hand om pappans alla affärer och till

sist yngste sonen som också jobbar ideeellt med ungdommar och organiserar olika musikevent för och med dem.

Till sist min autistiska dotter som gått fram med stormsteg och är så otroligt duktig på att jobba så ägaren på restaurangen där hon jobbar har klarat sig med bara henne.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Indiania
0

Först och främst är jag stolt och lycklig över att jag har mina två döttrar och att det går bra för dom båda.

Min äldsta dotter är så tacksam över småsaker och är en envis och stark kvinna.

Min yngsta dotter är förstående och tolerant mot sina medmänniskor och jag är stolt och lycklig över att vi har så fin kontakt med varandra mina döttrar och jag.

Jag älskar mina döttrar precis som de är Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loucar
0

Som förälder är man ju för det mesta stolt över sina barn.

Jag blev extra glad häromveckan när min dotter som har adhd/bipolärt syndrom kom hem med omdömet från sin praktik det var så fint så mamma blev tårögd faktiskt. Sen är jag så stolt över att hon klarar skolan så himla bra trots att det är motigt för henne mellan varven.

Håller med Indiania att man älskar sina barn precis som de är.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Maria
0

Jag är så stolt över att min son har det godaste "hjärtat" i världen och är totalt befriad från fördomar.

Jag är väldigt stolt över hans konstnärliga begåvning också och att han går sina egna vägar i livet.

Och sist men inte minst att han tycker om att umgås med oss såpass mycket.

/Maria

[GunillaF]
0

Jag är stolt över att mina barn blivit ärliga, självständiga, hjärtegoda, musikaliska, fördomsfria, älskvärda människor.

De har lyckats i såväl arbetsliv som i privatliv.

De har träffat varsin god partner att leva tillsammans med och de har många vänner.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är stålt över att mina barn är mina barn hur gamla dom än blir…

Lena.P är jag i verkliga livet.