Godmorgon 16 dec
Godmorgon allesammans 
Snön lyser vit på taken…
Får den lov att ligga kvar till jul tro…
Godmorgon!
Nu när det börjar ljusna ser man vad fantastiskt fint det är med all snö. Det ser ut som ett riktigt vackert julkort… 
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
-7 grader och det fortsätter snöa.
Ha det riktigt bra idag!
Godmorgon
I Malmö är det 2+ och duggregn som vanligt, ingen snö som lyser upp. Men vem vet… vi kanske får lite snö här också till jul.
I går kokte jag kola och knäck, och i kväll ska jag göra lite mer julgodis. Hade tänkt hinna med att göra julköttbullarna också.
Ha en härlig dag allihop.
Zabelle
Godmorgon säger jag med,
snön ligger vit på taken, endast Sisa är vaken…Just nu känns det så denna tysta morgon. Men då man tittar in här, ser man att det faktiskt finns fler vakna tomtar än jag. Och att även dom, har snö utanför fönstret…
Ta vara på Dagen, och på snön! säger Sisa
God morgon.
Hinner in här en snabbis eftersom taxin är sen. Det blir jobbigt för de mellanösternfödda chaufförerna nu när det är 30-40 cm snö, de är inte vana med det och körstilen många av dem har leder till att de hamnar utanför vägbanan oftare än vad vi snövana gör.
Jag har noterat efter 20 års sjukreseåkande att fler av de icke infödda chaufförerna, än de svenskfödda, kör med så kallad gaspedalspumpning och det är inte en fördelaktig körteknik när det är snö och is.
God morgon alla!
Slutade snöa igår och nu är det ca 15 grader kallt. En skön vit och en ganska så kall värld att få vandra i 
#4 Snygg och varmt gosigt kryp in du har Sisa 
/kram Spanaren
God morgon!
#5 när vi tog Körkort var övning på halkbana obligatoriskt - jag tycker att alla utlandsfödda borde tvingas göra det också för att få svenskt Körkort! 
Så här ser det ut utanför mitt köksfönster nu på morgon. Som ni ser så har har även östra Sörmland fått sin del av snön! 
ha en skön dag alla! 
Godmorgon på er!
DEt är vitt här också, snöar fortfarande.
Vilken stämningsfullt foto Maggan 
Ha en härlig dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God Eftermiddag på er.
Sisa!!Vad fint du skriver..
Ja här är det som vanligt..lite puder som ligger på leran..Så nu ser man ingen gytja men man märker när man trampar fel.
Ha en fin kväl i stugor o boningar alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.

god kväll mina vänner och fortsatt trevlig kväll jag har endel snö här med 5 cm blåser rätt kallt ,aksaz