Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 594 ggr
tilja65
0

Godmorgon 14/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var det plötsligt måndag igen och vi har en helt ny vecka framför oss att fylla på bästa sätt Glad

Önskar er alla en härig vecka!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

nillanb
0

Godmorgon Tilja och ni som inte vaknat ännu Glad

Efter en trevlig men hektisk helg är det skönt att det är måndag.

Ha en fin dag alla

[GunillaF]
0

God morgon!

En ny arbetsvecka med allt vad det innebär ligger framför fötterna!

Nedräkningen kan börja inför julledigheten!

Ha en bra dag!

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er-

Tilja Nilla o Gunilla.Morgon pigga donnor..

Önskar er alla en fin Måndag…..

O tackar sajtägarna för att jag kan sända med i dag!!!!!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Försök att andas in och ut innan ni stressar iväg Flört /kram Spanaren

[peter54]
0

God Morgon. Ännu en hektisk pre-julhelgsmorgon med alla de speciella aktiviteterna som kommer med december, julkalendern på TV, paketkalender på väggen, chokladkalender i köket efter frukosten.

Skrattande

Apropå ingenting så står det i min listbox överst till höger att jag har 137 olästa meddelanden Tyst

När man öppnar finns inga olästa meddelanden alls, bara gamla lästa.

tilja65
0

#5 Aha, då var det inte så bara för mig Glad Jag fick gå in och öppna de allra äldsta meddelandena igen.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

zabelle
0

Godmorgon

Då var jag tillbaka i verkligheten efter att ha firat bonusdotterns bröllop i helgen. Både brud och brudgum sa JA, och hon var sååå vacker! En liten tår kunde skymats när min man höll ett fint tal till sin älskade dotter.

Hoppas ni alla får en fin måndag!

Zabelle   

zabelle
0

#5 Ja man kände sig lite extra populär en kort stund till man insåg att det måste vara en liten "bugg"

Zabelle   

[MargaretaA]
0

God morgon

Ja nu börjar verkligen upploppet mot julen känns det som. Även om jag inte alls gör lika mycket som förr, så börjar det pirra i magen litegrann nu.

men dagen började med katastrof. Batteriet är nog slut i väckaren för den ringde inte kl 05,00 som den ska. Vi vaknade 7,45 och för gubbens del blev snabb galopp till station för att hinna med sista morgontåget. Förvånad

Ha en bra dag alla - det ska jag ha - men först lite frukost Glad

[MargaretaA]
0

när det gäller alla olästa meddelande i våra inkorgar så är det en bugg. Det är redan påtalat i Supporten. Vi får hoppas att grabbarna får ordning på det snart.

Indiania
0

Godmorgon på er!

Skall försöka göra der bästa av dagen men förkylningen ger mig ingen extra fart precis!

Ha en bra start på veckan!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Här har vi fått sovmorgon idag då dottern behöver en dag till efter sin maginfluensa. Annars är här kallt med ett litet uns av snö på marken, det är kanon!

Jag önskar er alla en härlig måndag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Sisa]
0

Godmorgon,

samma här. Det blinkar att jag har massor av olästa meddelanden…hoppas det slutar blinka snart…

Vill önska Er alla ett nytt tomt blad att skriva på i "Livets bok". Hoppas det blir fullskrivet… av bra och positiva upplevelser…

Sisa

aggeelin
0

Godmorgon… inte så bra start här, för min klocka ringde inte när den skulle. Visst var det skönt att sova men det blir inget gjort med annat om jag ligger i sängen så länge. Nu gäller det att sätta fart här.

Ha det så gott alla här Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

# 14

Ta det lugnt, du hinner ändå…Ingen mår bra av att stressa…Flört

AnnL
0

Godkväll!

Har haft en nära väninna på lunch idag. Hitta en jätte god köttfärspaj på nätet med bla. ansiovis i som jag bjöd på. Vi har haft en jätte trevlig dag. Glad

Sen blev det en promenad med Silver. Resten av kvällen blir bara att ta det lugnt.

Ha en fin måndags kväll.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.