Morgonhumör.
Vaknar du upp kvittrande glad eller går du omkring och grymtar tills du själpt i dej kaffet!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
GÅR!!!!Jag glider ner till köket där jag bara trycker på kaffeknappen (Kaffebryggan är laddad) sen så sitter jag så o dricker en kanna kaffe.Sen så kan jag prata…..Alltså väldigt tyst o seg på morgonen.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag behöver en stund i stillhet och tystnad…
med några muggar kaffe innan resten av familjen vaknar.
Sedan är jag redo att möta familjen och dagen med ett leende
Jag är alltid glad på morgonen. Spelar ingen roll om jag går upp tidigt, eller sent. Däremot är mitt kvällshumör inget vidare. Kanske därför jag tycker att jag lika gärna kan somna i soffan, framför TV:n…
Kvittrande är jag nog inte på morgonen.
Men jag har inget dåligt morgonhumör heller.
Vill nog endast ta det lite lugnt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag vet en kille som varje dag han kom till arbetet började med att säga:
-Ånyo en dag av lättja och välbehag…
/Maria
Jag är oftast glad när jag kliver upp men morgonkaffet höjer helt klart stämningen 
Jag tycker det är en plåga att gå upp tidigt. Inte sällan mår jag tom lite illa när jag går upp för tidigt. Tycker bestämt att samhället borde vara mer flexibelt och anpassat till de olika sorters individer.
Sådär jätteglad är jag inte när jag går upp, men det tar igen sig efter en stund när jag piggnat till.
jag vill helst inte bli tilltalad innan jag har vaknat ordentligt och fått mitt kaffe. Annars fräser jag bara 
Usch elak katt.. då håller jag mej på avstånd om vi träffas någon morgon!
Ja det rekommenderas
I och för sej är jag van vid katter jag har ju tre st.
Har dom också dåligt morgonhumör? 
Jag vill helst ha det alldeles tyst och lugnt omkring mig med kaffemuggen, så jag långsamt får komma till medvetande!
Lilla Molly sover vid mina fötter varje natt. På morgonen ligger hon så fint på byrån bredvid sängen, väntar på att jag ska vakna. Då kan man väl inte vara på dåligt humör…Molly är så duktig…
Jag har nog ett ganska gott morgonhumör. Det är värre med maken men han går upp en halvtimma tidigare än vad jag gör och då har han hunnit bli glad
/Maria
Jag är väldigt trög på morgonen. Har en otroligt lång startsträcka. Och det verkar bli bara värre och värre med åren.
Vildkatten brukar lura bakom toadörren och när de andra kommer ut därifrån hoppar han på dem.
Jag vill helst vara ifred för då går det fortast.. men har egentligen inte dåligt humör, vill bara vara, jag är inte pigg på morgonen 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
..lite varken eller,tror jag,
brukar vara för sömning för att varken grymta eller kvittra..
igår morse var det mest snoos-kvitter hela ..halva FM :- )
men,ett morgon mantra brukar jag ha,när jag hasar fram till persiennen,glipar o säger: God morgon Världen/Universum
och blir verkligen ..glad,oavsett om solen strålar eller om jag välsignas med ösregn
lite samma,men bakvänt brukar jag "alltid" sticka ut näsan,eller hela kroppen utanför dörren,säga:God natt träd/trädgård(universum)
beroende på ute-temp ..
ett:Tack för idag!
penke
Det låter trevligt Penke!

Jag är bara trööööött på morgonen, varken särskilt sur eller glad. Däremot så har jag mannen och dottern som är sura som två grapefrukter varje morgon… så jag kryssar och tassar för att inte blixten ska slå ner och det blir hopplöst att få iväg dottern i tid till skolan.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Det låter inte trevligt Hoppfull.

Hehehehe, det går… men jag kan bitivs bli ganska trött på dem 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag är ingen morgonmänniska precis behöver tid på mig att vakna till, är trött men inte sur. Blir piggare ju längre fram på dagen det är, gillar kvällar. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hehe varken hör eller ser något på morgonen, grymtar nog mer än pratar och kvittrar, 
Som en arbetskamrat sa till mej en morgon för en del år sen
Det är så roligt att se dig på morgonen, Du är tyst som musen säger inget, Dricker ditt kaffe och äter din smörgås Sen börjar du prata

Jag uppskattar lugnet när jag vaknar….
Efter medicin & tandborstning tar jag en promenad, därefter frukost & så är det en ny dag med nya möjligheter !!