Blåsigt
Sitter i fåtöljen med tända värmeljus runt om i rummet. Ute blåser det rätt ordentligt.Huset brukar hålla värmen även om det är rikigt kallt ute men idag så är det faktiskt kallt inne i huset också. Har faktiskt tappat upp vatten i badkaret för att kunna spola om strömmen går.
Skall nog snart koka nått värmt till mig och sätta igång en ny maskin tvätt.
Finns förståss en massa borden jag skulle passa på att göra när jag är hemma. Men de har jag förträngt
Var rädda om varandra
Bra inställning signemo..Förtränga.Det gör jag med så mycket o du!!Det fungerar ändå.
.
Jag är så dålig på väderstreck men jag tror det är östlig vind o det tål inte vårt hus heller..Det känns som om det blåser inne Lika mycket som ute.
Så nu får jag la göra färdigt hästarna.Det har jag bara hållit på med sen i morse..Mokka
Lena.P är jag i verkliga livet.

Samma här… fast det spelar ingen roll vilket håll det blåser ifrån, det blåser rätt genom kåken och blåser ut alla värme… brrrr…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag har precis kommit hem …tagit en promenad till sonens skola för att hämta böcker. De har hemstudiedag imörrn & han är sjuk idag !!
Det snöar & blåser skitkallt ute !!!!Brr, vad skönt det är inne 
Jag har inte satt min nos utanför dörren idag men ser att det är kraftiga vindar och huset är helt i betong klätt med trävirke, så här får det gärna blåsa.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja det var tungt att cykla hem från stan, ett rejält träningspass
.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja fy bubblan vad kallr det är. Har tänt en massa värmeljus. Det höjer temperaturen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Värmeljusen höjer trivseltempraturen 
Mot badet och 16 tända ljus 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
NU börjar det okända, skall hoppa mellan det och arga snickaren. Elisabeth skall nog vara med
Var rädda om varandra