Världsmästare...

Nej faktiskt inte… jag har nog drömt om att bli riktigt riktigt duktig på något, men inte världsmästare. Jag är den raka motsatsen till en tävlingsmänniska och det har nog spelat rätt stor roll.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ha ha .. jag har ju varit hästtjej sen jag var liten och visst drömde jag om att bli bäst på dressyr. Men det de drömmarna la jag på hyllan rätt tidigt, insåg att jag inte ska tävla med djur. Jag blir så nervös och det märker djuren direkt.
Zabelle
Sisa.Jag är en liten enstöring som inte har någon som hälst tanke på att bli något ut över det jag är..
Inga drömar om något…..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja..du Sisa jag hade samma dröm som du och jag var mycket duktig men jag blev intresserad av killar istället och då åkte skridskorna ner i källaren…..
Jag är tävlingsmänniska.
Jag var tävlingsåkare i längdskidor när jag var ung. Vid varje start så var det förstaplatsen som skulle tas, men jag minns inte att jag drömde om att bli världsmästare. 
Hehe
när jag var liten drömde jag om att bli skridskoprinsessa eller balettdansös… jag blev inget av det. Men vänta bara i nästa liv, då jäklar… men det har inget med tävlingsmentalitet att göra. Jag behöver inte bli bäst - bara att få göra det jag vill räcker 
Jag är redan bäst på att vara jag - det kan ingen annan 
Jag tycker jag börjar bli värdsmästare på att göra tabbar och konstiga saker redan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Värdsmästare blev jag aldrig, men visst fanns drömmen där när jag var som bäst i bowling.
Men jag var med och vann Europamästerskapen i Bowling för posten i lag. Bara det var stort. 
Är också tävlingsmäniska. Varje bowlingtävling var det att vinna som gällde när man gick in på banan.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nä, jag har aldrig haft några såna ambitioner. Jag tävlade i cykel på korpnivå som tonåring och tävlade i fältbågskytte mellan 1970 och 1985, men bara på klubbnivå med ett par SM-starter.
Jag vill helst hålla på för att det är roligt och så fort det blir allvarligt kommer tvånget och då lägger jag av. Jag är nog ganska tävlingsinriktad, men på ett småskaligt plan.
Jag har aldrig suktat efter att vinna personlig PR, kändisskap och exhibitionism. Ytterst tror jag att det är vad som driver många som vill bli världsmästare.

#9 Det tror jag med! Precis som alla dessa som ställer upp på nästan vad som helst för att få synas i tv. De brukar ju säga det med, att de viger sina liv åt att bli kända på ett eller annat sätt.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag har aldrig haft tankar på detta, att vilja bli världsmästare
….det är tur att vi alla är av olika tankar