Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 525 ggr
Mirjami-78
0

Vilken dag....

Jag åkte iväg med sönerna till jourcentralen. Store sonen har ju gått runt och hostat och hostat. Förklarade i kassan vad vi sökte för.

Ja det var inte långa väntetider utan in kom vi snabt vilket var skönt. Läkaren frågade vad det var med han och vi förklarade. Hon började undersöka han, lyssna på lungorna osv.

Sedan säger hon att hans lungor låter inte alls bra. Han är hur tät som helst i dem och att han måste ha kordison samt inhalera. Ja så kom vi iväg till ett annat rum och fick detta. Sedan skulle hon lyssna igen.

Sen sa hon att vi hade tur att vi kom för det hade inte krävs mycket till så hade min son troligen ramlat ihop för att han inte fick syre. Hon sa att han har fått Astma. Ja kände lite små panik när jag hörde detta för det enda jag hade tänkt mest på var varför sonen har varit så trött.Skäms Trodde så klart att detta skulle gå över ut av sig själv med tiden. Tur man klarade sig undan bara med att bli skrämd denna gången…….

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Sisa]
0

Fy så jobbigt, Pia. Jag hoppas din son inte har det alltför besvärligt, och att han inte kommer att påverkas alltför mycket av sin astma. Alltid lika tråkigt att få sådana besked, men nu vet ni ju i allafall vad han har för fel.

Lycka till

Sisa

chik
0

Pia.Fy vad du har det jobbig o din son med…

Du!!Han skall hälst inte ha mjölkprodukter.Slema..

Hoppas att han blir bra nu.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Stackare !

Usch så jobbigt för honom, hoppas att han mår bra snart nu när han fått rätt läkemedel.

kram

Mirjami-78
0

#2 Tack för tipset…ska tänka på det där. Har hört det någon gång för länge sedan men glömt av det.

Nu har vi varit och hämtat ut medicinen. Fyra olika på en gång men som tur var så hade han rabat på sina mediciner.

Nu väntar vi och ser hur det blir med detta hela…..

Branneli
0

Hoppas att han kan andas bättre & då känner sig på bättringsvägen !!

Mirjami-78
0

Ja nu har han fått i sig en del mediciner här inför natten. Smma doser ska han ha imorgon bitti. Ja här gäller det verkligen komma ihåg vad ska ges och när…Men vi vänjer oss nog efter ett tag.

Han mår lite bättre nu…är fortvranade blek och lite mörk under ögonen …Trött antagligen.

[Jeremina]
0

Nu vänder det ska du se och han kommer att må bra…Glad

Cristine
0

Vet du Pia..det var länge sedan jag satt er nedanför vattenfallet men nu är det dags.

Tala om vilken tid i morgon, idag är jag tyvärr inte i form

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mirjami-78
0

#8 Ok…kommer göra så senare idag då….Skrattande

solblomman47
0

Pia jag hoppas att din son snart blir bättre av sina mediciner men under tiden får ni  ha det så bra om det än känns jobbigt just nu. .

Kram Solis.

Mirjami-78
0

#8 Glömde av det där totalt……Skäms

Här hostas det fortvarande…..Ja lite bättre har det nog blivit. Vc kunde inte ta emot oss pga. att de inga tider har. Brist på läkare så vi tar jourcentralen ikväll så man kan lyssna på hans lungor igen.

Hoppfull
0

Usch vad kämpigt! Det är allitd jobbigt när de små är krassliga!

Hoppas att han kryar på sig snart!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.