Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 539 ggr
Mirjami-78
0

Lördag....

Det är lördag men var är alla?? Nu var det ett tag sedan det dansades och skålades så tänkte göra det idag….Häng gärna med här, för är ju trots allt lördagSkrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Maria
0

Skål på dig medGladJag blir nog inte så gammal här ikväll för jag är ganska trött…

/Maria

Mirjami-78
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja då kör jag igång…Hoppas på att någon hänger på här…..

Mirjami-78
0

#1 Vinkar…en som är med allafal en stund…..Skrattande

Maria
0

Tyvärr vet jag inte hur man lägger in musikvideos men skulle jag veta det så blev det hårdrock. Metallica, Gun´s n roses, Hammerfall m.m.

/Maria

Mirjami-78
0

Ja här kommer lite ut av det…….Skrattande Hoppas det är rätt…..

Maria
0

Yessss….

/Maria

Mirjami-78
0

Neee..nu efterlyser jag….Chic på gatorna i GbgFlört SkrikandesJeremina var är du…..Christine…..

Mirjami-78
0

Den här hade min store son varit i Torsdas och kollat på med skolan…..

Mirjami-78
0

Denna gillar min treårige son….Han säger att mamma är med i den…..Tungan ute

[MargaretaA]
0

Bumbleboo

kolla längst ner under skrivfältet du skriver i. Där ser du ett alternativ som heter Video URL

Gå till Tuben du vill visa. Kopiera och klistra in adressen från adressfältet. Hips vips så finns den där. Inget svårt alls Glad

Maria
0

Får kolla om detta funkar…

/Maria

[MargaretaA]
0

hm… Niklas Strömstedt.. när ska han sluta se ut som en Amerikansk High schoool-kid?

ja svenska kocken och Miss Piggy är roligare Skrattande

Men vars är kakmonstret?

Maria
0

#10 Tack, tack, jag har aldrig fattat detta förut.

DET FUNGERADE….Förvånad

Vill bara säga att jag älskar Miss Li. Såg henne på Götaplatsen i Göteborg i hällregn och jag lovar att hon fick solen att skina…Glad

/Maria

[MargaretaA]
0

Här är han

Cristine
0

Hula hoop 2Skrattande Är här barnfest eller….

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Nyss hemmkommen från akuten. nästan fem timmar för att få ett recept.

[MargaretaA]
0

nämen..

Du också?!

vad har du hittat på för hamna på akuten?

solblomman47
0

Cristine vad har hänt nu då jag börjar känna mig orolig för dig. Kyss

Själv har jag tittat på tv med gubben i kväll det var länge sen sist. Ska nu krypa i säng och försöka sova en stund så jag blir mer på allerten en annan dag mår fortfarande inte så bra.

Ha en bra kväll ni som orkar vara uppe.

Kram Solis. Flört

chik
0

God Kväl på er..

Pia..Vi kanske kan ta en fika i gbg någon gång.Fins det någon mer som bor i närhetten..

Ha de gött alla.

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Hallå… vad hålls ni med? Nyss hemkommen från bio och god mat med goda vänner…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Gonatt Solis!Glad

Jo jag fick rosfeber igen och en av sönerna kom och hämtade mej. När vi suttit på akuten i mer än 40 min. så ropar sköterskan och säger: ser du telefonen i den runda kupan,ring på den till personrådgivning och tala om att du är på akuten och vad du har och vill.Förvånad

Jaha  efter ett långt tag ringer telefonen och alla i väntrummet tittar frågande så min son svarar. Det är till mej..vi måste åka till vårdcentralen i SundsvallFörvånad(från sjukhuset) på nytt får vi sitta i väntrum nästan 3 timmar för att få ett recept som sedan tog mindre än  10 min.FörvånadSkrikandes

[MargaretaA]
0

suck…

ja det är svensk sjukvård. Det har sagts förr… men man måste verkligen vara frisk för att vara sjuk.

Vi satt med sonen i två timmar på akuten bara för att få höra ett läkarutlåtande om en röntkenbild. "Kom tillbaka nästa vecka". Det hade dom kunnat ta på telefon… Rynkar på näsan

AnnL
0

http://www.youtube.com/watch?v=2GkCRMedn_g

Detta är min höjdpunkt denna helg.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Ja fy så omständigt! Och nog hade de kunnat skriva ut mitt recept på sjukhuset.Obestämd

solblomman47
0

#21 Ja typiskt att det ska hända sånt på sjukhuset där vi bor. Det var bättre för innan de flyttades för då låg det på samma ställe som akuten.

Jag minns för flera år sen när min tumme svulnade upp (hade skurit mig där för flera dagar sen så rådgivningen tyckte att jag skulle komma in) sköterskan fnyste åt mig o tyckte att det var väl inget att söka hjälp för. Men läkaren skickade mig till ortopedsidan då kom faktiskt sköterskan och bad om ursäckt har aldrig varit med om det tidigare så hon var ju mänsklig i alla fall.

Ortopeden trodde att det var en atros i tummen och att det hade blivit en inflamation i leden (hade inget med att jag skurit mig) skulle be att får röntgen från v.c om det inte blev bättre inom några veckor har fortfarande stora problem från leden men v.c tycker inte det behövs nån röntgen för man opererar inte "tummar" så nu bryr jag mig inte fast ibland kan jag inte greppa med tummen för det gör så ont där.

Dotterns sambo fick inte ens komma att sitta i väntrummet utan han blev skickad till vårdcentralen i centrum och sen var han tvungen att ringa  för att få komma in. Han hade fått nått skit i ögat (på jobbet) så han såg inte så bra.

Tur att det finns sjukvård men att det inte fungerar så bra alla gånger håller jag med om.

Cristine se nu till att bli riktigt frisk .

Jag har fortfarande inte kommit i säng typiskt när man sätter sig vid datorn. Men nu får jag skärpa till mig för det kommer en dag i morgon också.

Ha det gott alla som är vaken./Solis. Flört

[Jeremina]
0

Rolig tråd som jag missat men jag kom in sent ikväll och nu måste jag säga God Natt! Glad

Mirjami-78
0

Ja he he he….vi hade nog barnfest här igår ja. Sönerna här satt båda två brevid mig med runda ögon och tittade vad jag gjorde. Ja den Svenska kocken har blivit väldig populär här hemma. Sedan försvan jag. Fastnade vid teeven.

Chic: Vi borde vara några stycken  här i Gbg….vi får ropa efter dem så ser vi hur många vi ärSkrattande Skulle vara roligt ta ne fika någon gång…..

Ja jag visste ju liksom inte vem jag skulle skrika efter här igår….så jag tog de som jag visste brukade sitta vid datorerna.

Cristine….Jag har en kolega som får Rosfeber ochså. Hon blir bra ett tag och sedan åker hon på det igen. Tror hon har haft så nu under några års tid. Jag har set hur det där ser ut och hur personer som får det blir…..Väldigt sjuka och dåliga med feber och allt så det där är inte att leka med.

Cristine
0

Jag smäller i mej flera matskedar med Olivolja, ett par omega tre, 4-5 vitlöksklyftor i ett par ostskivor som jag smälter ihop i ungnen, fil med ingefära, någon maträtt med chili och gurkmeja. Allt det håller  inflammationen nere rätt så bra om man tar det så fort man märker något, men nu nonchalerade jag foten  alldeles. Dumt!

Jag får febern för att jag springer barfota inne och ute och nu är det ganska lerigt och dant. Jag får sprickor under trampdynan av det och då kommer då in smuts där.

Cristine
0

Nu blev det inte mycket party av din tråd Pia men vi är snart på 400(tror jag) vi är på 354 nu och då blir det storparty med champagne.Skrattande

Mirjami-78
0

#20 Jo men jag blev jätteglad att det var ändå så många som skrev här…..Skrattande Även om det inte var party med Chanpange och de där snygga killarna några brukar slänga in här….Flört

Ja hoppas vi kommer upp till 400 snart…..Då blir det partySkrattandeCool

[Sisa]
0

Ni verkar haft en trevlig fest här igårkväll…Glad

Branneli
0

Jag var på sonens fotbolls-avslutning. Jättetrivsam tillställning !! Därefter fortsatte jag till Harrys (23tiden), Där var det en träff för oss som slutade 9an för 25 år sedan…..vilken besvikelse….inte alls många……jaja.

Nyss hemkommen från jobbet, efter ett kvällspass !!