Ställplatser

Jättefint Pialinn.
Jag döpte om en redan befintlig forumumgrupp och lade till resor. Jag tycker vi behöver ha det med
Jag flyttade din inlägg dit.
ser fram emot fler bilder senare. 

Åh det är ju sådant här jag drömmer om… jag hoppas kunna genomföra det senare i mitt liv när jag inte har mindre barn. Om jag lever alltså…

Tack för att vi får se!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
# 3
Håller med dej…och jag har inga mindre barn!
Klart Du lever, du kommer att få en underbar tid som pensionär…
# 1 Även jag säger, Tack för att Du visar oss.
Kram 

#4 Ja så tänker ju jag med.. kan bara ibland fundera på alla de där sakerna som jag drömmer om som jag ska göra "sen"… för ingen vet ju något om sen! Man ska ju fånga dagen och leva nu och göra allt av varje stund osv men det gör inte jag när det gäller mina drömmar!
# 5
Du har rätt! Ingen vet något om sen…Så kan jag också tänka, särskilt sen jag börjat jobba mer och mer inom äldrevården. Man vet inte vad som händer, vem som helst kan råka ut för vad som helst, när som helst…
Men ändå, det finns ju så mycket man vill göra, när barnen blir stora. Njuta av sin frihet igen, och kunna göra vad man vill. Så upp med hakan, våra drömmar kan ingen ta ifrån oss.
Kramis från Sisa 

#6 Tack! Hakan är helt okej, den slokar inte 
Ja så känner jag med… men ibland så känns det nästan fult att ha drömmar och skjuta saker på framtiden i den här "just nu"-tiden vi lever i. Man ska ju leva här och nu hela tiden och inte skjuta upp saker till morgondagen.
Men faktum är ju att jag orkar inte just nu när jag har tre hemmaboende barn som kräver en hel del… inte har jag ekonomi heller… och jag vet ju inget om sen så man får väl försöka drömma och acceptera att för mig är det så här och jag tänker behålla mina drömmar så får jag se hur det blir sen… 
Kramis tillbaka!
Får läsa senare nu hinner jag inte.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Skulle vara bra om ni inte skrev så mycket om annat än bilderna jag lägger in, för jag har många fina bilder på olika ställen och tråden skulle bli väldigt lång.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Helt rätt Pia
jag har flyttat över drömmarna om vad vi ska göra när barnen är stora till den här tråden 
Jag känner igen mig, jag har bott där i närheten, i Almuñecar, härligt att se Sierra Nevada i bakgrunden. Det var ett tag sedan nu.

Visst är det Sierra Nevada man ser i bakgrunden. Hoppas du var där en vinter Cristine och slapp den svenska.
Denna bild är från det sydöstliga hörnet av Det var ett vulkanutbrott för några milioner år sedan som skapade platsen.
Havet ligger 100 m till vänster. Stranden heter Playa Monsul.
(Klicka på bild så blir den större)
Jag bodde där i 8 år. Har bott 30 år utomlands.
Skönt att vara hemma!

OJ; missade visst att lägga in bilden! Till vem kan jag skicka den, så den blir inlagd?
Så här ser det i alla fall ut på stranden där lavan mötte havet.
Cristine Det var många år! Mina trippar varar bara över vintern. men några år bodde jag i Frankrike, nära Nice.
Det är väldigt vackert på den kusten har många gånger åkt Saint-Tropez -Cannes-Nice-Monaco för att sedan åka vidare till Italien. Min särbo älskar antikmässor så vi reste runt på sådana, jag har även arbetat på en del ställen.