God morgon 9/10
Ser att ingen skrivit hälsningen idag!
Då får det bli jag som inte har så mycket att berätta nu när hösten kommit och jag är mest inne.Jag kan i alla fall tala om att det kommer att bli underbart väder, inte ett moln på himmlen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine ochni som ännu sover 
Usch vilket väder det blev här i går
när jag skulle i väg på yogan började det att hagla ordentligt.
det övergick senare i regn och lite åska.
Önskar er alla en underbar fredag 
God morgon alla!
Här är solen snart på väg upp lite kallt för bilen är full av is på rutorna. Så nu blir det att inte glömma att sätta in sladden till motorvärmaren.
Dagen blir nog härlig hoppas att morgondagen blir lika för då ska vår husvagn köras för vinterförvaring.
Idag har jag lite att pyssla med få se om jag kommer tillbaka mot kvällen.
Ha en bra dag och helg alla.
Kram Solis. 
God morgon alla morgonpigga plus ni som inte har hittat hit än 
Vaknar till en morgon med någon minusgrad och solen är på väg upp, så dagen blir nog toppen!
Fredag i dag så ät något gott och mys med dig själv eller med de dina/kram Spanaren
God morgon!
Ser fram emot en solig och fin fredag. Vet inte alls vad jag ska ta mig för med i dag
Nåja, dagen är ung. Något kommer jag nog på.
Ha det så gott nu alla ni där ute.
Good morning!
Himlen är klar och solen är på väg över horisonten.
Det kommer att bli en fin höstdag!
Ha det gott!

God morgon på er alla morgonpigga!
Önskade att inte hunden var så morgonpigg. Bara älskar att ligga kvar i sängen….
Att vädret slår om vet man, men inte med SÅ stor skillnad. +16 i förrgår och bara +5 i morse. Tur jag har en vinterjacka med i bilen, bara för säkerhets skull.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Godmorgon,
så härligt att kliva upp på morgonen, dricka sitt kaffe och genom fönstret se barnen cykla till skolan, och morgonpigga människor rasta sina hundar.
Skönt att få ingå och vara en del av vardagen…inte ta den för given, utan att uppskatta den…
Det är ju det som är Livet!
Ha en bra dag och en Trevlig Helg!
Sisa