Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 737 ggr
Cristine
0

God morgon 7/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Storm regn och rusk har det varit i natt, det slog och dunkade i huset, det måste ha varit garageporten. Ja idag försvinner jag igen, jag blir utan ström. Inte ett dugg kul. Det är bara att ta det med jämnmod.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Dagens Ceistine.

Regn o rusa det är det här med.-Huva vad jag är glad att jag är inne..

I dag för 17 årsedan kom min son till värden han som i dag är mins. Vad tiden går fort..

Vad skall jag göra i dag då?? Som vanligt så lite som möjligt.Kalas skall vi ha på lördag..

Så ta nu hand om er dag o gör den till något bra önskar jag er.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Regnat hela natten och även nu faller ett lätt regn.

Svea ansåg att det var helt onödigt att gå ut i morse, vände om och sprang upp och la sig i min sängFörvånad Min hund är väääldigt morgon tröttTungan ute, när det regnar.

ha en bra onsdag

solblomman47
0

God morgon alla!

Här har det varit lika väder som Cristine har haft i natt. Men nu är det uppehåll o blåsten har avtagit lite. Det är varmt ute idag åtminstående på termometern som står på 8,8  grader. Få se hur dagen blir eftersom det fortfarande är mörkt ute.

Om det är blåsten eller behandligen som gjort attt jag har så förbaskat ont i kroppen vet jag inte har sovit uruselt så jag är fortfarande trött.

Idag ska jag till stan för jag ska träffa min goa Oona på en privat sittning.Jag hoppas att hon rör om riktigt mycket i mig så jag får nått nytt att jobba med eftersom sist kom de så många som gått över så jag fick inga egna råd.

Önskar er alla en härlig dag.

Kram Solis Flört

tilja65
0

Godmorgon!

Här har det också blåst en del och regnat under natten, men nu har blåsten lagt sig. Under natten har jag blivit mormor på nytt. Även denna gång blev det en liten flicka. Nu längtar jag bara efter att få hålla henne i min famn för en stund Skrattande

Idag ska jag lämna in bilen igen. Halvljuset fungerar inte längre och nu för tiden kan man inte ens byta lampa själv utan man är tvungen att lämna in bilen på verkstad för att få det gjort. Det är någon sorts speciallampa som kostar ca 1500 kr! Usch och fy!

Kram från en glad och nöjd mormor!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

chik
0

Solblomman..Önskar dig god tur..Oskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
0

Tack Lena. Skrattande

Grattis till både dig och sonen.

[Spanaren]
0

Ni blåste upp erat oväder till mig i norr för här regnar det ihärdigt och blåser karftig och kulmen är visst inte nådd än!

Inåt landet har dom fått snö och en klass II varning har gått ut.

Ha en bra dag och god tur med allt vad ni ska göra Flört

/kram Spanaren

Ps Vad gör dom hos dig Cristine när strömmen bryts gång på gång?

chik 17 år trodde jag visst att jag va *ler* Gratta sonen!

[GunillaF]
0

En snöig godmorgonkram på er!

Det har kommit ett ca 2 cm blötsnölager i natt! Jag hoppas det tinar bort under dagen!

Chik. Hälsa grattis till din son!

Ha en bra dag allesammans!Glad

Pialinn
0

Vågar knappt berätta att det är +16 här i Köln/Tyskland. Skönt när hunden ska ut på 1:a rundan.

Ni pratar snö och jag fasar. Tur jag ordnat det för mej.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[peter54]
0

God Morgon. snabbtitt som vanligt, taxin kommer 08.15.

#0 Wow vilken bild. är den så färgglad naturligt eller är den "bättrad"?

zabelle
0

Godmorgon

Malmö har regn och 14 + grader idag. Vad olika väder vi har i vårt avlånga land.

Sköt om er idag.

Zabelle   

AnnL
0

God morgon!

Blåst och regn hela natten här också. Nu har blåsten avtagit något men det regnar fortfarande och +13°.

Ska till Halmstad idag o gå ut och äta med en äldre dam som jag fick kontakt med för några år sedan. Ev. se om jag hittar någon vinterjacka.

# 3 Lycka till Solis

# 1 Gratta sonen.

Var rädda om er och ha en bra dag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[rore]
0

God morgon!

Här hänger molnen tunga och gråa. Regnandet har upphört för stunden och blåsten har dragit vidare.Glad

Tvättstugan är klar och jag känner mig ganska nöjd, för stunden.

Önskar er alla en trevlig dag.Kyss

Hoppfull
0

Här har det regnat och stormat med under natten men nu är det vackert ute. har precis kommit in från min sköna sköna promenad i höstvädret. Varmt har vi med 13+

Gratta sonen chik, han är jämngammal med min mellanson!

Grattis tilja, mormor är inte illa att bli! Glad

Lycka till solis, hoppas att du får många egna goda råd idag… du kan väl be om att du får det?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[MargaretaA]
0

Ja det omtalade regnet blåste över oss också inatt. Vid åtta i morse  tänkte jag att i dag kommer jag inte att få skriva "strålande solsken" som jag blivit van vid.

Vände mig om och sov en stund till… nu med kaffekoppen vid datorn så är det bara konstatera att det var fel - nu är det strålande solsken och 12 plusgrader!!! Tackar och bugar Skrattande

Grattis till sonens födelsedag chik!

och Grattis mormor tilja!

ja Pialinn du har verkligen ordnat det. Jag ser fram emot rapporter från dig där tempraturen bara stiger för varje dag  - som motvikt till de sjunkande här Flört

Ha en bra dag alla!

[Pirkkolino]
0

Hej alla. Glad

Cristine, är den bilden "äkta" från naturen var du bor? eller?  

Pirkko

tilja65
0

Tack så mycket #14 och #15 Skrattande

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

Ops … det missade jag Skäms grattis momor Tilja/kram Spanaren

[Sisa]
0

Hej mitt på dagen

och Grattis till alla, som heter Birgitta!

Om Brittsommar slår till på Birgittadagen, blir det kommande året torrt. Blir det regn, kan man räkna med en blid vinter och om det blåser, blir vintern kall…Om vi nu ska lita på våra förfäder…

Tråkigt alla ni, som verkar ha dåligt väder. Hos mej strålar solen från en blå himmel!

Ha en bra dag, säger Sisa.

Lite PS!

Underbar bild, Cristine

Grattis Tilja, jag avundas Dej  Kyss

Chik, jag trodde det var Du som var sjutton. Skojar bara, Grattis till Din son! Flört

Hoppfull
0

Hehehe, undrar vad de skulle säga förfäderna om den här väderdagen: inleddes med storm och regn för att övergå i strålande solsken och rejäl värme Glad

Vi får alltså ett torrt år med omväxlande blid och kall vinter, eller vad tror ni andra? Flört

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

tilja65
0

Tack så mycket #18 och 19 Skrattande

www.harmoniqa.se

[Sisa]
0

# 20

Återstår att se…Jag hoppas i allafall att Du och alla andra får en fin vinter, som en vinter ska vara i vårt vackra land!   Flört

aggeelin
0

Godkväll… har nu äntligen kommit hem från jobbet och innan dess tog jag en sväng på stan för att hämta min mobil som var lagad. Men… eftersom jag åkte direkt från jobbet hade jag inte med laddaren till lånemobilen - och fick inte hämta ut min mobil Obestämd behövde lite uppmuntran så jag köpte en pizza till mig och sambon att dela på… nej den var ingen höjdare. Imorgon ska jag jobba hemma… hade glömt usb-minnet på jobbet, kanske hela minnet också Flört ha ha… så nu ska jag ut och cykla igen, fast jag egentligen vill sticka på mina knävärmare…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet