Somrigt...
När karlar åker på semester, packar dom inte ner sina vanliga kläder i resväskan! Nu är han fri och lämnar kvar sina blygrå vardagsbrallor i garderoben. Han tar med kycklinggula T-tröjor, vinröda kortbyxor och orangea kavajer…
När sommaren är slut, åker dom färgglada kläderna in i garderoben igen. Varför inte behålla den lila baskern och den polkagrisrandiga slipsen när höstmörkret kommer, och behålla lite av sommaren?
Här skriver mest tjejer, men finns väl en och annan karl som kan svara också…
haha
ja jag tycker att det är kul med män som vågar lite annorlunda kädstil än det vanliga.

Hahahaha…
WOW, VILKA BILDER….

Hahahaha! ja jag för min del gillar inte kostym… inte skjorta, inte slips, inte "snyggbyxor"… bläh!
Då ska det vara poppiga snygga brallor eller ejans med en en snygg skjorta till!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Håller med… jag har en sån här hemma… som har de där gula skjortorna på när han åker på semester…
Hemma går han ofta t-shirt och jeans, eller short så länge det går men tråkiga färger. Och på jobbet ska han se strikt ut, fyy så tråkigt…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
jodå chik jag börjar lära mig 

Det finns verkligen udda kläder för karlar…
Vad var det jag sa om ordet med "K"? 

Jag känner mig inte det minsta träffad av dessa påståenden (men så vet ni ju att jag är inte någon karl heller).
Jag har alltid samma sorts kläder oavsett årstid. Då är det snarare min fru som ställer krav att jag ska ha mer "passande" kläder i vissa sammanhang
# 10
Jag tror du är bra som du är, Peter…