Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfniss-och-gapskratt
Läst 1165 ggr
[Jeremina]
0

40-årsbus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När min man fyllde 40 år satt dessa utklädda personer i soffan hemma hos oss när han kom hem från jobbet. Det var hans jobbarkompisar och äldre sonen hade släppt in dem innan pappa kom hem.

Min man skulle gissa vem som var under vilken förklädnad. Det är 20 år sedan men vi glömmer det inte för det var så kul!

Har ni varit med om något själva eller gjort något tok för någon som fyllt jämna år?

[Jeremina]
0

Skrattande

[Jeremina]
0

Flört Det tog honom nästan 2 timmar att lista ut vem var och en var.

[Jeremina]
0

Denna kvinna satt sig bredvid honom och började stryka sig uppefter honom och då tänkte han nästan gå ut. Han hade ingen aning om vem hon var så hon fick ta av sig masken så han skulle veta vem hon var. Men då fick hon en stor kram!

Oj, vad vi skrattade och hade trevligt……Tungan ute

Branneli
0

Vi firade en 30åring på jobbet. Alla under 30år piffade upp sig & alla över 30år gjorde tvärtom….Hahaha….

Födelsebarnet kläddes ut till "framtiden".

Mer skoj blev det….men…jaja en kul kväll !!

Branneli
0

Stora korsord, födelsedagsbarnet fått lösa inför allihop, har varit uppskattade.

Kul att ta med erfarenheter som man gjort ihop !! Lika kul att göra dessa korsord, som när födelsedagsbarnet får förklara, de olika sekvenserna av korsordet för de "oinvigda"…..

Gjorde ett korsord senast i helgen som var, till en 50åring !!

Skriva om texter till låtar…..där texten handlar om födelsedagsbarnet, hehe, kan bli riktigt skoj…..

[Jeremina]
0
Soffe
0

Tokstollar Tungan ute

Hoppfull
0

Vi har gjort tipspromenader där man får fråga saker om födelsedagsbarnet, ja förutom de nattliga räderna där man skjuter och uppvaktar mitt i natten Glad Finns mass or av kul saker man kan göra, tyvärr ser inte traditionen ut så riktigt här där jag bor nu och det tycker jag är jättesynd. Här förväntas födelsedagsbarnet fixa allt själv och stå för stora fester med mat och dryck. Överraskningsfester existerar knappt…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Jeremina]
0

#5 Kul med korsord!

#7 Javisst var de tokstollar och de hade mycket roligt på jobbet med! Tungan ute

#8 Tipspromenad låter också roligt! Nej, det är sällan det blir överraskningar nu och är de inte farliga så är det bara kul…..GladJag tänker på de som har blivit utkastade ur flygplan mm….inte kul!!

Andra kompisar hade tänkt kidnappa honom och fara till Finland utan min vetskap. Men det satte svärmor stopp när hon hörde det! Cool

Mirjami-78
0

När jag fyllde 30 år var jag på Finlandsfärjan med min ex, min mamma och barnen. Mamma och min ex satt i baren och festade och lyssnade på musik medans jag tog sönerna och sov i hytten. (Var helt slut den dagen) Sedan kommer min ex och tycker att jag ska gå och festa med min mamma men jag villa bara fortsätta sova. Sedan var vi i Finland några nätter på hotellet och då han vi "festa" och även på hemvägen. Ja det var lite jobbigt att fylla 30 år…..Flört

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool