Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 397 ggr
spikes
0

Otursförföljd lördag

Hade en lördag igår som inte var klok rent ut sagtFlört.

Det började med att jag klev ur sängen,det skulle jag inte gjort alls,för jag trasslade in mig i täcket och ramlade ur..

Jag snavade och snubblade i skogen värre än normalt och plurrade förstås i en bäck,visserligen var den torr men gissa om det var svart gyttja…men skam den som ger sig jag skulle ha svamp!,och fick med mig i alla fall en kasse hem.

Väl hemma går jag ner i källaren för att sätta på kranen,då har någon vänlig själ skruvat ur slangen,och jag blir fullständigt dyngsur med iskallt vatten……Skrikandes

Satte på maten och glömde riset så det torrkokade,skulle sen ner och hämta tvätten och tappar all vittvätt på gräsmattan,phu! tur att den inte blev smutsig…

Gjorde i ordning matskålarna till hundarna,öppnar kylen då har plasthöljet spruckit och kylen är full av blod,tappar all färskfoder som var tinad på golvet….bara att torka upp.

Skulle sedan ta ut en ny sådan hundmat,dom ligger förpackade i korvar på 4 kg i frysen,har garderat med en kasse i handen,tar ut den och kastar ner den i kassen,och vad händer…..det var hål i botten på kassen så min stortå är rent blåslagen idag.

Micke kom precis in men gick ut igen,för hade han sagt något dumt då så vet jag inte vad jag hade gjort,jag var svart i ögonen sa hanSkrikandes.

Men jag kan berätta att jag blev bortskämd i går kväll,grabbarna kom in och bjöd på choklad och micke gjorde middagen…..kändes lite skönt att bli ompysslad efter en sådan här dagSkrattande.

Hoppas eran lördag var bättre än min,och det är ju tur att det inte alltid är så härSkrattande.

Kram

Lena

Cristine
0

Too Funny Herreje..jag ligger dubbel, och tårarna rinner.Jag hade en sådan dag för inte så länge sedan så jag vet vad du gick igenom, men jag hade inte turen att bli ompysslad. Hoppas att du kan skratta åt eländet idag

säger din olyckssyster.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

spikes
0

1,Hahaha klart jag skrattar åt det,det gjorde vi redan i går kväll när jag blev tillsagd att sätta mig i fåtöljen och sitta still!Skrattande,så inget mera skulle hända innan jag gick och lade mig.

Skönt att höra att det inte bara är jagSkrattande

signemo
0

Fniss, nej du är inte ensam. Men stackare vilken dag.  Varför är vissa dar sådana. Hoppas du har en fin söndag

Var rädda om varandra

aggeelin
0

Å vilken dag… jag som tyckte att jag hade en otursdag…

Undrar hur så många olyckor kan samla ihop sig på samma dag? Nu kanske det dröjder länge innan det händer igen Flört - hoppas ni att söndagen blir bättre.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

spikes
0

Ja iblanad är det hopplöst,då önskar man att man inte gick upp alls…skönt att man kan skratta åt elandet ändåSkrattande

Mirjami-78
0

Ja du hade nog en tuff dag!! Tur att man inte har de där dagarna alldeles för ofta.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Sisa]
0

Det kan man kalla otursdag…Tungan ute

Jag tror ändå Din söndag blir bättre, ja jättebra!  Glad

Kram Sisa

chik
0

Nosy Neighbor Spiken!!Stackas dig.Huva mig vilken dag…Hoppas att söndagen har varit så mycket bätre.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Stackare.. vissa dagar är inte så kul. Tur du kan skratta åt elendet. Hoppas tån blir bra snabbt.

Zabelle   

spikes
0

Haha tack allaSkrattande,tån är med men utan känsel och blå…men det tänkte jag inte så mycket på efter en lyckad dag på söderåsen,med trevliga vänner och vovvsFlört

AnnL
0

# 10 Jag skulle inte heller vågat göra annat,  än din familj gjorde igår kväll efter en sån dag.  hehe Tyst

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

11,hahahahahaSkrattande

chik
0

Phone Shocker Drinking Red Wine Spike..Hoppas att du får en bätre dag i dag….Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.