God morgon 23/9.
Hinner ni med dagarna, de går fortare och fortare, var är vi på väg.
Det är som att åka med ett rusande tåg.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron
Nu har mina prinsessor kommit, här ska kramas

Go morgon, ja tiden åker nog X-2000 numera 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon
Dagarna går verkligen fort och det börjar bli mörkt på morgonen när man kör till jobbet. Men det är fortfarande behagliga 15 grader i Malmö.
Sköt om er idag 
Zabelle
God Morgon. Igårkväll när jag kom hem från min kompis efter inskjutning av min bössa, kom det en älg ut bakom vår carport och gick vidare över åkern mot västra sidan.
Jag tror det vara samma tjur som vi såg för ett par veckor sedan i hasorna på en ko med kalv. Imorgon ska jag prova att locka lite, det är uppenbarligen brunst kvar hos dem.
God morgon, god morgon!
Solen skiner och det är helt underbar luft ute!
Om ni visste vad skönt det är att ha fått tillbaka doftsinnet igen…
Ha en riktigt bra "Lillördag"!
God morgon, nej jag hinner inte med hälften av vad jag ska, måste och borde. Men försöker att inte stressa upp mig utan ta det när jag finner tiden helt enkelt.
Njuter av höstens friska luft och mörker, då sover jag en smula bättre om nätterna vilket välkomnas.
Önskar er alla en underbar dag.
Kramar Madde
Amor Vincit Omnia
Godmorgon!
Idag ska jag hinna mycket har jag bestämt mig för. Det blir både till att tvätta, städa och jobba undan en del arbeten som jag har med mig hem från jobbet.
Tiden rusar visserligen på, men nu när jag inte arbetar heltid, så tycker jag att jag hinner andas ibland och jobba mer med mig själv. Jag uppskattar verkligen att jag har fått denna möjlighet 
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon!
Jag håller med om att tiden rinner iväg, och det är klurigt att hinna med allt man vill och ska. Ibland önskar man att det vore dubbelt så många timmar på ett dygn. Jag brukar ändå ta det lugnt och tänka, det jag inte hinner idag, det hinner jag imorgon…
Ha en fin Höstdag alla Ni!
Ktam Sisa
Soliga morgonhälsningar från Sörmland
jag vet Gunilla, jag har också varit utan i två år innan det kom tillbaka - så underbart för dig att du fick hjälp! Nu får du börja sniffa på allting - Kaffe, bacon, apelsiner och höstlöv - allt det där som man annars tar för givet 
Ha en bra dag alla!
Va! Har du fått hjälp med att få tillbaka luktsinnet GunnilaF … så skönt det ska kännas 
Hela dagen upp och ned beronde på ett tidigt verkstadsbesök. Inte fanns det någon tid hos doktorn heller men fick en tid hos sjukgymnasten på fredag.
Ha en bra och blåsig dag (hör att det blåser ännu mera nedåt landet)
/kram Spanaren
God Efter middag på er.
Gunilla!!Känner du lukter??Välkommen hit o kän när bönderna kör ut pisset.Dofta o njut.-Va jag elak nu??
Har du Ont Spanan??
Vill bara visa kort från vår promenad i dag.Är stolt över mig själv.Var ut ca 3 tim det är var jag var innan Datan kom in i mitt liv…Så jag vill bara visa ett litet kort..
Lena.P är jag i verkliga livet.

#12 Hahahaha, jag bara älskar dina inlägg chik 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#12 T.om. kopiss luktar gott när man inte kännt nått alls i 10 månader. 
Braaa.Gunilla..Du har rätt inställning.kan förstå att det känns skönt nu när du är på väg åt rätt håll. Men jag kunde inte låta bli att retas lit.. Ha en trevlig kväl.Önskar Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Positivitet - ah!!! Att känna lukt måste vara underbart om man inte gjort det på länge Gunilla, även om det har sina avigsidor… Svinsvämmstömning luktar dock än värre än kopiss så…
Själv är jag genomförkyld, så mitt luktsinne är nog nedsatt för närvarande… Var på hälsokontroll igår och fick som vanligt höra att mitt blodvärde och blodtryck är på tok för lågt…
Någon som har nått bra tips på att få upp blodvärdet? Tycker att jag provat allt… Medicinerna mår jag bara illa på… Skulle verkligen uppskatta tips här…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

#16 Vad har du provat kanske man ska fråga innan man tipsar?

#17 Mat som innehåller mycket järn (min man är kock och vet vad som innehåller vad). Vanliga vitaminer som innehåller järn i små doser (mår inte illa på dem) och rödvin (men det kan man ju inte dricka varje dag - eller?)
Folsyra tillsammans med järnet gör att kroppen tar upp det snabbare, också pressad citron är bra, visst kan man dricka vin varje dag, ett till varje måltid. Jag har gjort det i 30 år. På spanska sjukhus får man en 1/4-ing om dagen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#19 Får investera i något vin jag tycker om då… Min man köper jämt de där sura eländena… Jag vill ha det lite sötare…

Du kanske skulle testa ett tillskott? Här finns ett som heter JärnOptimal
Det företaget är superbra och tillverkar extra fina tillskott utan en massa tillsatser.

Annars skulle jag rent spontant föreslå att minska eller ta bort alla spannmål en tid för att se. De kan göra att kroppen inte tar upp järnet tillräckligt bra, åtminstone har jag uppfattat det så.
Helhetshälsa som företaget med JärnOptimal heter kan säkert rekommendera dig om du mejlar och frågar. De är väldigt duktiga på just sådana frågor 

#22 Tack! Ska kolla upp det! 

Lycka till 
Go eftermiddag på er alla.
Önskar er en fin kväll
godkväll … nyss hemkommenn från jobbet. Har jobbat framför datorn hela dagen och känner mig som en rutan i ansiktet :)
måste ute en promenad ikväll och ska lite promenadsällskap
kanske en granne…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Go kväll!
Har varit en dag med blåst och lite regnskurar av o till.
Har haft gäster hela dagen. Lagat mat i förmiddags. Gästerna hämtade vi kl. 1200. Sen har vi spelat Rummy resten ev eftermidddagen.
# Vad skönt att du äntligen fått ditt luktsinne tillbaka Gunilla. 
Ha en fortsatt skön kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.