Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 590 ggr
[mia-38]
0

Helg

Nu är det snart helg igen.

Vad veckorna går fort!

Men vad ska ni alla här inne hitta på?

Jag själv ska bara vara tänkte jag. Killen jag träffar ibland har sin dotter i helgen och då tar vi det lite lugnt för hennes skull.

Blir väl ut i det fina höstvädret på promenad.

chik
0

Female Coffee Drinker Jag skall göra som vanlig så lite som det bara går.Skoja.

Har inget planerat.

sambon kaklar vårt ena badrum så jag får nog surva han skulle jag tänka.

Sen så skulle kanske min stora dotter komma upp.

O då skall vi nog ta en ridtur..

Men jag tar det som det kommer…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

I morron ska jag på heldag med Terry Evans. Den har jag väntat på och sett fram mot sedan i Maj.

Söndag blir det väl tråkigheter som tvätt, städning och sånt. Måste förbereda inför nästa vecka då jag ska på en kortare resa från Onsd.natt till Månd.morron.

truffan
0

Vi åker upp till stugan, blir väl en liten svamppromenad, kanske fiske om min arm vill. Tar dagarna som de kommer.

aggeelin
0

Jag ska träffa en kompis som är hemma och är sjukskriven sen länge. Vi ska flanera på stan och äta lunch någonstans. Vi har gjort det förut o det brukar vara en avkopplande dag. kompisen uppskattar det, både för att träffas och att komma till stan som hon flyttat ifrån - hon saknar stan.

PÅ söndag ska jag tillsammans med tre andra åka och vara med på klangmeditation, tror jag att det hette. En av de andra har fyllt år och hon har fått detta i present av oss. Så helgen kommer att försvinna fort.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Nickenikita
0

Ska bara ta det lugnt i helgen, mysa med sambon och äta nåt gott.Glad

Soffe
0

Jag ska på kalas imorgon och på söndag ska jag träna om min träningsvärk gått över tills dess :-P

aggeelin
0

#6 den är säkert borta då… ha det gott på träningen Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soffe
0

#7 Tack så mkt Glad

spikes
0

Här blir det kräftskiva på lördag,och skogsprommis på söndag,åsså lite målning både på väggen och mig(haha zabelle jag han före digTungan ute)

penke
0

I morgon ska jag på en kurs i mjölksyrning av grönsaker
jag var med i en("samma") för några år sedan..behöver väl både påminnelsen och *friden* av att vara med där ..
det är hos ett *skönt* par.på  deras ekologiska gård.ingen traktor,HÄST o vagn :- )
det är ett par *härligt galna* "idealister(?)…
gillar deras ..passion,varvat med att vara i denna verkligheten..

Jag var med om att ..starta igång kurserna,imorgon är jag bara vanlig deltagare :- )

på söndag ska jag jobba undan lite(jobb),får besök senare i veckan..
men,hinner kanske ut en tur i skogen med korgen i hand… ? :- )

penke

AnnL
0

Lördag ska jag vara i Halmstad hela dagen. Går hos en som heter Rah, kan jömföras med Ambres.

Söndag blir det träning med Silver i skogen på förmiddagen med instruktör.

På kvällen är det buggkurs. Så hela helgen är fulltecknad. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[MargaretaA]
0

Vi har inget planerat. Det kommer folk som är intresserad av att köpa valp både på lördag och söndag så vi får hålla oss hemma då. men promenaderna ute i naturen är heliga - dom tar vi oss alltid tid med.

[outgrundlig]
0

Lördag: Bilvård, lite städ/tvätt i huset. God middag på kvällen.

Söndag: Packa picnickorgen/bagén med kaffe/the och ta en promenad med vännen.

<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3