Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 580 ggr
Nickenikita
0

Nyfiken.

Eftersom jag är ny här undrar jag hur länge ni varit medlem på LK.

Förstår att många lärt känna varandra väl vid det här laget.

Bara så nyfiken…får man vara det?Glad

[Sisa]
0

Klart att Du får vara nyfiken, jag gillar nyfikna personer!

Jag har varit med här sen i våras,

så jag är inte så gammal i denna härliga sajt. Började i ett annat forum av en särskild anledning, satt sen och kollade runt och hittade hit. Och det bästa, jag trivs jättebra, precis som alla andra verkar det som.

Har Du någon särskild anledning till att Du hamnade här, Nicke?

Kram från Sisa, som är lika nyfiken som Dej… Obestämd

Nickenikita
0

Jag var också medlem på ett annat forum tidigare men så många påhopp och elakheter där.

Fick tips av Jeremina om denna sajt…trivs jättebra här redan, så många trevliga goa människor här.

Kram till dig Sisa.Glad

spikes
0

håller normalt till på blandras hundar,men zabelle fick hit mig för 2 veckor sedan tror jag det varObestämd,trevlig sajt tycker jagGlad

Soffe
0

Ingen aning hur länge jag har varit medlem här på LK. Vet bara hur länge jag varit medlem på iFokus.

[MargaretaA]
0

Ingen kan vara särskilt gammal på LK för sajten är inte så gammal. Den 24 mars föddes den. Snart firar vi halvårsdag Skrattande

Cristine
0

Den 24 mars -09 öppnade Maggan sajten och jag var med och öppnade den, så om 6 dagar fyller vi halvåret! Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Det borde vi nästan fira? Flört

Nickenikita
0

#5 Ok, visste inte att sajten var så pass ny.Glad

Cristine
0

Jag måste säga att ide'n var suverän för vi är redan 324 medlemmar.

Jag vet inte om jag har tackat dej för att jag fick vara med på hela resan så jag gör det nu. Tack!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

penke
0

Jag har bara varit medlem sedan de 24 mars;
en strax i midnatt fick jag till mina första ord här…

..några har/hade jag lärt känna lite från andra sajet sedan innan.. någon lite mer med tiden här ..

Är du bara nyfiken,kommer andra lära känna dig snart :- )

penke

Nickenikita
0

#10 Ja nyfiken är jag, ser fram emot att lära känna medlemmarna här. Och att dom lär känna mig.Glad

AnnL
0

Vet inte riktigt. Juni-juli någongång. Var Zabelle som tippsa mig om denna sajten. Som är den trevligaste sajt jag varit på.  Skrattande

Har aldrig varit med om att möta så trevliga människor som jag gjort på denna sajt. Alla respekterar varandra som dom är. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

solblomman47
0

Flört Jag har varit med från början och tidigare kom jag från en annan sajt som många av mina vänner också kom ifrån och här trivs jag som fisken i vattnet=).

[MargaretaA]
0

Den här resan hade inte blivit det den blev utan dig Cris och jag är otroligt tacksam för att du ville vara med.

Idén till sajten fick jag för att det vara något jag själv saknade. En mötesplats för socialt umgänge med det positiva och livsbejakande synsättet i centrum.

Jag är väldigt glad för att att så många vill vara med och sprida och dela livets guldkanter med varandra Glad

[GunillaF]
0

Jag har varit med här sedan 24 Mars Flört Var med på några andra sajter före.

Det har varit en fin resa och den blir bara bättre och bättre.Glad 

Vem vet…vi kanske kan ha en träff så småningom. Irl. Det vore sååå himla kul.

aggeelin
0

jAG HAR varit här sen i april någon gång.. kommer från cornish rex i fokus, där det också är trevligt att vara - men inte som här… Kyss

När jag kom var det redan full fart här…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet