Sommar slut...
Jag har njutit av sommaren fastän det har regnat mycket.
Jag har besökt så många nya platser.
Jag har träffat min hjärtevän den här sommaren!
Vem tänker väl på regnet då?!!! 
Min sommar är inte slut än, bästa vädret är nu..varmt och soligt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sommaren har varit bra men för kort… fast det brukar man väl tycka! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
"…men nu är den här, solen skiner kanske bara idag…"
Min sommar har också varit en bra sommar. Jobbat ganska mycket, men ändå varit ute en hel del och njutit av sol och värme. En liten resa har vi också hunnit med, sett en del av övriga Sverige.
Jo, när jag tänker tillbaka har det varit en fin sommar… Det enda negativa som finns att säga är; Sommaren är alldeles för kort! Nu väntar mörker, snö och kyla. Men det tar vi i en annan tråd!
Avslutande sommarhälsningar från Sisa.
För mig har detta varit den bästa sommaren på länge, eftersom det är första sommarn jag har hund. Njutit av både skog o mark har vi gjort många dagar i år. Bara kunna gå ut o lägga sig i en liten täppa någonstans o vovven kommer o lägger sig intill o bara njuter precis som matte. mmm vad gott.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Vi har haft sista veckorna ännu sommarvärme ca 20-22 grader varje dag. Igår var det ännu varmare.
Jag har haft jättebra sommar som verkar inte vara slut än. 
Sommaren har varit fantastiskt bra. Vi har haft tur med vädret och jag har verkligen njutit av den. Vi har haft mycket besök också och det har varit så härligt att kunna ta emot alla nu när vi bytt lägenheten mot hus. Däremot har vi slitit med att renovera huset hela sommaren och det har periodvis varit mycket jobb med det.
Med ljus och kärlek... Tina
#9 Ja, det är det bästa med att renovera att man kan bestämma hur man vill ha det och sedan att det blir så fint när man ser förändringen 
Du verkar också ha haft en fin sommar Sisa!
Kram tilja
Med ljus och kärlek... Tina
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du kan berätta om en fin sommar, utan att klaga Cristine…
för det hoppas jag att Du haft!
Sisakram
Sommaren var jättebra i det avseende att jag slapp slösa bort något av den i någon annan del av världen. Jag fick vara hemma hela tiden 
Negativt var den extrema myggförekomsten som sabbade mycket av utomhusverksamheten.
# 13
Håller med,
varför resa till ett annat land, då Sverige är som vackrast?
Sisa
"Drömmer ofta om sommarens grönska, denna tid som kan tyckas för kort
Vackert höstväder vill jag nu önska, där inte alla dagar regnar bort"
Vi njuter av hösten och vintern, och
ser fram mot nästa sommar…
Sisa
Sommaren håller på att ta slut, även här i Skåne. Jag är helt nöjd med sommaren. Det har varit blandat väder vilket gjort att man inte behövt "känna tvång" att vara utomhus varje dag. Jag har varit hemma. Känner inget behov att resa numera.
Fast jag är bjuden till en vecka på Grand Canaria över julen och det är ju inte alls dumt. En liten vitaminkick i den mörka vintern