Köpa lycka...
…Kan man göra ibland 
Igår var jag och handlade på City Gross och när jag steg in genom dörrarna så möttes jag av ett helt berg av kantareller. Vilken känsla att se all denna svamp! Vilken lycka!
Jag som inte plockat någon svamp alls i år, kunde glädja mig åt att istället kunna köpa. Det blev ett halvkilo 
Med ljus och kärlek... Tina
Javisst, det låter rimligt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Idag åt jag tacos med bl.a. stekta kantareller. Det var faktiskt en riktigt god kombination. Mums 
Vilken tur Du har, det var verkligen att få LYCKA för pengarna. Jag älskar kantareller… MUMS!!!! 

Ja jag kan oxå bli lycklig över sådant… som en riktigt snygg tröja på rea eller som du skriver något riktigt gott man får tag på 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#5 Oj, vilken massa svamp du hittat! Det är klart då blir det dubbel lycka 
Kantareller är mums när man har plockat dom.Eller köptdom.
Lena.P är jag i verkliga livet.

#5 Mmmmm, så gott!! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag och sambon är ute och plockar ibland, ingen av oss äter dock svamp så vi ger bort allt vi hittar tills hans arbetskollegor :P
#10 Aaaaaaaaaaaahh. Jag känner doften
Jag köpte lite lycka idag och det var en liten minibyrå på loppis som passade så bra hemma…
/Maria

Sambon och jag var ute en sväng och plockade lite idag, visst är det lycka att kunna plocka dem själv. Kunde jag inte det skulle jag bli lycklig över att kunna handla kantareller, det är såå gott!
Den bilden luktar nästan gott :-)
joo,det var en bra eftermiddag i skogen ..
Kantareller är lycka i alla led,både att Hitta,plocka,rensa ..,
sedan att förvälla o frysa in för vintern,det är en rikedom att ha "frysen full",fast de senaste har jag börjat torka dem
det *Doftar* så *ljuvligt* när man gläntar på locket
det är en fin gåva …
liksom att bjuda på dem vid bordet..
penke

Jag och mamma hittade en massa lingon förra helgen trots att det sägs vara ett dåligt bärår…
Materialism är ju tabu… Men jag är allt bra lycklig över min nya bil…
Men, en heldag med mamma i skogen var ändå bäst. Pappa är så dominant… Minns inte när jag fick prata så nära och fint med mamma sist…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

#15 Vilken söt! Vad är det för ras?
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#16 Han är en blandis med 25° Papillon, Australisk mini foxterrier, 12,5° D/S gårdshund, Ihasa Apso. Tib. Spaniel, Lancashire heeler.
Sex raser.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 15
Han är så söt din lilla Silver, kan inte låta bli att säga det igen… Förstår att du är lycklig över honom!
Kram till dej och Silver 

#15, jättesöt liten hund :-) Förstår det är en lycka att ha honom!!