Socker eller inte.
Dricker du ditt kaffe/te utan socker?
Jag kan inte lära mig att avstå från en bit.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har aldrig socker på något alls,däremot har jag alltid en skvätt mjölk i kaffet…det är nog samma fenomen där som med socker,för jag kan inte dricka utan mjölk i,då avstår jag hellre…
Jag har både socker och mjölk och jag säger som du.
Jag slutade med socker när jag var 14 - 15 år… sen är kaffet inte drickbart med socker mer…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag dricker mitt kaffe svart,
men älskar att göra kaffedrinkar av olika slag!
nej fy för socker!
jag blir bara sjuk av det. Det går att lära sig dricka kaffe utan socker om man ger sig f-n på det. Jag vet några som lyckats. Det blir liksom en helt annan dryck av det 
Inget socker i kaffet men en skvätt mjölk vill jag ha i.
Klarar inte det där med mjölken… det smakar inte kaffe… om jag ska dricka med någon form av mjölk måste jag tänka att det är "något annat" , då får jag ner det
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nix ingen socker, men vispgrädde måste jag ha i min kaffe. 
Jag hade både socker och mjölk i kaffet när jag var tonåring. Men nu är det jätteäckligt att ha det i. Här är det svart kaffe som gäller.
Inget socker men mycket mjölk i mitt te. Om jag är förkyld kan jag tycka om att ha en matsked honung i teet, men då skippar jag mjölken.
Te dricker jag gärna utan socker men kaffet blir ju så beskt…
och den beska smaken sitter kvar länge!
Inget socker i kaffet men en skvätt mjölk, men jag kan även dricka utan mjölk. Eftersom jag dricker grönt eller rött te använder jag inget i
.
Rött te? Är det malva-te då?
Jag dricker te med honung i. Det blir godare smak då enligt mina smaklökar :-)
Jag slutade med socker i kaffet 1989 men ibland kanske 1 gång i månaden dricker jag på bit!

Jag använder socker i kaffet och ibland laktosfri vispgrädde, te får det vara honung i utom kamomillte då.
Ska nog försöka sluta med socker i kaffet.
Ja har en sockerbit i kaffet. Ibland blir jag sugen att ha mjölk i , då åker det ner en skvätt av de också. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Ingen tillsättning i varken the eller kaffe