Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 319 ggr
[Sisa]
0

Kvällstråden...

Hej alla Ni som tittar in här!

Berätta lite om vad Ni gör, en fredagkväll som denna.

Avsluta med en fråga

till nästa som tittar in, och som först måste svara på

frågan innan han/hon berättar…

chik
0

Sisa!!Det var klurit….

Vad var din frågaSkrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Ha ha… här ser vi på TV för en gångs skull… har ätit sallad, lite tråkigt kanske men är trötta.. har jobbat 12 timmar idag, ha ha… katterna sitter i knä i soffan och än har jag inte somnat. inte för att det är speciellt vanligt men tänkte att det verkade troligt efter 55 timmars arb..

Fråga till nästa som skriver att svara på… vad ska du göra imorogn?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Ikväll har jag inte gjort nästan någonting. Var och handlade pizza, så vi lagade inte ens mat. Min vännina tittade in på fika, vi pratade och såg lite på TV. Nu sitter jag här vid datorn och njuter av Ert sällskap…   Imorgon ska jag på 60-års kalas!

Fråga;

Gillar Du att se på TV?

Sisa Glad

chik
0

Japp!!Om det är fakta program.o så zoon realite.Där är det bra program.Mest lysnar jag på radion.

Vad har jag gjort.Varit ute o blivit blöt flera gånger om.bakat bröd sockerkaka damsugit o tvättat golv.Såvit framför Tv.O nu sitter jag här.

Min Fråga är…

Vad är avkoppling för dig???

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Jag gillar att se på TV på fredagar… avkoppling och inget tänk… vad ska du göra imorgon?

Jag kopplar av med att röra mig eller att sitta stilla, framför dator, med en bok eller i badet, med en kaffekopp och se oseende framåt…

[MargaretaA]
0

Jag umgås med familjen och ett glas vin - eller tre. vi sitter i köket och diskusionerna går heta som det brukar göra i min familj. Fast på ett trevligt sätt. Jag är glad att barnen uppskattar att umgås med sina "gamla" föräldrar Flört

Toyan
0

Har inte gjort mycket i kväll, bytt sängkläder, gjort en sockerkaka och naturligtvis ätit några bitar till kaffet. Tittat in på i Fokus mellan varven för att se om det finns nåt intressant.

Så har jag pratat med min sonhustru i telefon och bjudit in dom på middag i morgon, yngsta barnbarnet ska sen vara kvar till på söndag så får vi en myskväll tillsammans och en låång lat söndagmorgon.

Har även lyssnat en stund på Karlavagnen och nu sitter jag här igen.

Frågar nästa, vad har du gjort idag/ kväll.

Mirjami-78
0

Jag har jobbat som vanligt. Kommit hem och tagit hand om en son som var lessen….och hade haft ett ep-anfal. Sovit med mina söner en stund och frysit. Lysnat på regnet som har slagit mot rutan. Bakat fizza till sönerna bara för att det är fredag….Nu så sitter jag här då vid datan och kikar runt här på sajten…..

Vad kommer hända hemma hos dig imorgon?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

aggeelin
0

Det är någon aktivitet på stan, kanske åka dit och titat lite… trevligt att se folk som jag inte behöver tala med… hi hi

[Jeremina]
0

Jag har tittat mycket på tv med mannen och nu gick jag in här för att kolla.

aggeelin
0

vi har sett filmen brooke back mountain

aggeelin
0

Vi har sett den förut och den är riktigt bra.. vilken tur att det förändras här i världen