Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 489 ggr
solblomman47
0

Godmorgon 30/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

Här skiner solen både ute o inne. Har varit uppe med tuppen har inte sovit så mycket i natt först blev det sent för vi var o tittade på alla marschaller som lyste vid kusten. Blev kvar i stugan med ungdommarna o deras kompisar en stund drack  kaffe (för sent på kvällen)och hade det trevligt barnbarnen o de andra barnen var också uppe.

När jag äntiligen sommnat o sov som bäst (1,30) då ringer den förbaskade telefonen (nån som hade fest o gav sig inte till känna hörde hur de pratade i bakgrunden =) undra vem*s*)då blev det svårt att somna om igen sen vaknade jag före sex.

Idag blir det inte mycket sittande vid datorn eftersom vi har satt fart på renoveringen det händer inget annars o jag känner att jag inte vill leva i kartonger nån längre tid till.

Jag måste faktiskt få berömma min man för dörrarna han målade blev jättefina ljusa o fina blev det och de nya handtagen gjorde sig bra.Så nu gäller det bara att hitta tapeter o golvmatta för köket är ju redan bestämt.

Ha en bra dag så tittar jag in nån gång under kvällen o ser vad ni gjort idag.

Kram Solis.Flört

[Sisa]
0

Godmorgon,

jag hoppas även på en Goddag…

Det är söndag, mulet väder och det verkar som att alla sover här. Bara Solblomman och jag som är vaken, eller… Jag tänker ta dagen som den kommer, och se vad den har att bjuda på. Det finns så många trevliga människor härinne, som man kan fördriva tiden tillsammans med!

Må så gott och glöm inte bort, att söndag är en vilodag!

Kramiz från Sisa.

tilja65
0

Godmorgon på er!

Vi har fint väder, solen lyser och det blåser lätt. Sitter här och dricker morgonkaffet och funderar över planerna för dagen.

Jag vill önska alla en bra dag!
/Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Cristine
0

God morgon.!

Här lyser solen och jag tar dagen som den kommer.

Dottern ska iväg med vänner för att fiska, härligt att värmen är kvar så man kan pyssla i trädgården och kanske ta sig en tur.

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

Morsning på er alla Skrattande

I dag ska vi på barndop och det ser jag verkligen fram emot!

/kram Spanaren

aggeelin
0

Godmorgon på er alla,Skrattande jag ser att det är olika saker på gång…

Jag har fortfarande kusinbesök så det blir nog en tur till Wadköpingo Stadsparken, sen förstås yoga på sen eftermiddag (är kl 17 eftermiddag? tror det men det slutar på kvällen… )

Kram på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mammi
0

Gomorron snyggingar! Glad

Ha en bra söndag alla! Kram: Mammi

nillanb
0

Godmorgon på er allaGlad

önskar er en skön söndag

[GunillaF]
0

Go´morron, go´morron!

I dag blir det full fart med gräsklippning, tvätt, barnbarns fotbollsmatch och en massa annat.

Ha det bäst! Glad

chik
0

God Morgon på er!!

Sol har vi här.

Solblomman!!Du ser ut o må bätre????

Ja i dag är det vilodag…Så ta hand om er dag…

Vår Data har krachat GråterFår låna Sonens en stund….

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

God morgon

Här är det fortfarande nästan sommar. Det är mycket behagliga temperaturer och så får det gärna fortsätta.

ha en bra dag alla! Glad

Mirjami-78
0

God morgon!!

Jag har blivit en kvällströt människa. Ja jag fattar då inget men antagligen tar jag igen de timmarna på helgen som jag missar under veckan.

Här small det till vid fem tiden imorse….Åskan. Stora sonen hade varit vaken då under några timmar och sa att det åskade rejält här. Drog ut datorsladden, borstade tänderna som jag inte hade gjort på kvällen då jag hade råkat somna bara sådär.

Sen gick jag o la mig igen och sov…….

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

AnnL
0

God Eftermiddag.

Här är det blåsigt värre med lite sol mellan varven.  Vaknade vid 8 tiden av att det åska och hagla. Har strukit all tvätten i förmiddags och sytt på lite trasiga sömmar på några tröjor som legat och tittat på mig länge.

Resten av dagen blir vilodag med en runda i skogen med Silver närmare kväll.

Ha en skön söndag alla. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

Ja huvva vad det har blåst idag… inte skönt Obestämd

[Sisa]
0

Nattinatti, till Er alla

från Sisa…

[GunillaF]
0

Go´natt alla som ska sova!

AnnL
0

Natti Natti säger jag också till er alla.

Måste vara pigg till Ullaredsresan i morgon. Oj vad det ska bli skoj. Tungan ute

Rapport kommer imorgon hur mycket jag handlat och om jag har några pengar kvar. Cool

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

Läggdags snart… men inte ännu… Gonatt till er som redan är på gång Glad