Skön trötthet
Nu har man jobbat en vecka efter semestern.
Veckan har varit väldigt jobbig och slitig, det är mycket på jobbet just nu.
Vi hade behövs 12 stycken till för att klara av alla jobben i tid.
Men jag är jätteglad iallafall fastän man är dödstrött.
Det är en sån skön trötthet. En trötthet av att man gjort något, kroppen är slut och man vill bara vila.
Känner ni igen mej i vad jag menar?
Man kan ha en annan slags trötthet av att inget göra. Men detta är av slaget när man verkligen kämpat och legat i.
Jo jag vet hur det känns när jag varit ute och sågat ner skog till ex. Eller bara arbetat i trädgården.
Du får koppla av riktigt ikväll och göra något extra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja vist käns det igen.
O nu har du helgenframför dig..Njut Mia
Lena.P är jag i verkliga livet.
Åh ja här ska njutas..hahahah..
Ska bli skönt att bara få sova en längre stund på morgonen. Slippa stiga upp i ottan.
Jag har ju varit hemma ett halvår nu med sonen & börjar jobba igen nästa vecka och ser fram emot denna trötthet som kommer när man jobbar hårt
Men ska i alla fall unna mig lite vin ikväll även om jag inte jobbat 
Amor Vincit Omnia
Ja jag känner igen den där tröttheten. Det som jag tycker är jobbigt om jag måste vara hemma med barnen när de är sjuka. Går gärna och jobbar, även om det käns som man inget annat gör i mellan, men där går tiden fort och man har roligt. Blir för långsamt att bara sitta hemma. Sedan älskar jag mina barn över allt annat, men är de sjuka tex. en vecka så klätrar jag på väggarna.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ja den där tröttheten som kommer efter hårt arbete är verkligen skön. Då finns det finns inget underbarare än att lägga sig i soffan framför TV:n och dö en stund. 
Då brukar man ju sova gott också efter en sådan vecka så gör det Sov Gott!