Min pappa
Jag vill bara dela med mig av lyckan jag kände idag. Det är inte så ofta jag träffar min pappa men idag när jag kom till honom kramade han mig hårt och länge.
Han sa också: góóó-góóó som han alltid sa när jag var liten och jag kände värmen och pappas kärlek. Snacka om livskvalitet, eller? 
Javisst så är det Jeremina, det som värmer mest är kärleken vi får från våra närmsta,död som levande!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vad underbart Jeremina! 
Det låter härligt 
Jag kunde ringa min mamma & få stöd igår när sonens pappa åter en gång var riktigt elak & bråkig och jag ännu en gång måste vända mig till advokat. Det är gott när man kan ringa & på bara någon minut lätta i hjärtat och sen må bra igen, som du säger Jeremina det är livskvalitet.
Amor Vincit Omnia
Ja det låter fint. Sånt har jag aldrig upplevt. Jag har inget minne av kroppskontakt vare sig från pappa eller mamma i min barndom, annat än för bestraffning då förstås.
Jag har nog fått klara mig själv ända till jag fick en sambo när jag var i 25-årsåldern och de känslomässiga hämningarna tog många år att nöta bort.
Idag har jag familj, fru och småskolebarn och den fortlöpande dagliga kroppskontakten är lika viktig för mig som den är för fru och barn.
# 5 Härligt att du har det nu Peter !
Min mamma var inte heller van vid kroppskontakt och kramar från sin barndom och fick så mig sitt första barn som var och är hur kramig som helst så idag fyller vi på hennes dos ordentligt men det tog lång tid innan det kändes bra för henne.
Amor Vincit Omnia

Jag brukar säga att mina föräldrar är som "ryggstöd"…..de finns där när jag behövar luta mig tillbaka för att känna trygghet !!
Bara vetskapen om ATT de finns där
.
#5 Bättre sent än aldrig då Peter….härligt!
#7 Sådana föräldrar provar min man och jag att vara gentemot våra barn även nu när de är vuxna!
Jag bara älskar att kramas med dem jag tycker om….
#0 så härligt det låter… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Vet du…jag skjutsades på något sätt tillbaka till jag var några år..det kändes underligt men så bra!