Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkarriär-och-yrkesliv
Läst 530 ggr
Mads
0

Snart dags

Nu har jag snart varit hemma med sonen i 6 månader och det närmar sig med stormsteg att börja jobba igen. Och lilla bus börjar på dagis på fredag. Nytt jobb blir det för min del då jag fått ett vikariat i staden där jag bor. Kommer att hoppa från cancersjukvård till psykiatrin. Hoppas att det ska gå bra, men visst är det lite nervöst. Var inne på det blivande gamla jobbet i lördags och jobbade och det var så himla roligt. Älskar verkligen mitt jobb, inte alla dagar klart men överlag.

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

Låter positivt och lite utmaning. Men det tror jag du kommer klara bra.

Lycka till på ditt nya jobb :-)

Mads
0

# 1 Tack. Ja, det blir en utmaning men ska förhoppningsvis gå bra Glad

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

Det tror jag säkert :-)

Free-spirit-minded
0

Lycka till, det går säkert braSkrattande.

Kul att göra något annat.

Mads
0

# 4 Tack, ja det ska bli spännande att prova något helt nytt.

Amor Vincit Omnia

Free-spirit-minded
0

Skönt att jobba där man bor också,

speciellt när man har små barn och vill snabbt hem.

Vad tycker lilla killen om att börja dagis eller han är van?

Mads
0

# 6 Vi hade blivande inskolningsfröken här första gången idag på besök och han visade stolt upp sitt rum och alla sina saker. Han är ju inte blyg för fem öre min lill vilde. Så jag tror det kommer att gå bra att börja dagis, han behöver stimulansen och att få vara igång hela dagen på ett annat sätt än när jag försöker aktivera honom.

Amor Vincit Omnia

Free-spirit-minded
0

Det blir säkert bra för er båda Skrattande.

Cristine
0

Du är en strong kvinna så det där klarar du galant,och för din lille vilde blir det ett äventyr!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Det kommer säkert att gå bra för både dig och lille bus. Flört

Kan vara spännande att byta arbete även om det är inom samma yrke.

Lycka till. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Mads
0

# 8 Det tror jag med !

# 9 Tack vännen, fina ord som värmer. Ja, han kommer att ha galet roligt tror jag min lille vilde. Han kallade nu ikväll efter att jag nattat honom och då stod han med sitt tält i sängen han lyckats få tag på & sätta upp i spjälsängen Skrattande

# 10 Tack, ja det ska bli spännande att prova nytt. Själens omvårdnad har alltid varit något jag brinner för så jag hoppas kunna göra lite nytta.

Amor Vincit Omnia

[GunillaF]
0

Lycka till med nya arbetsplatsen. Det kommer att gå bra både för dig och lillfis! Glad

Soffe
0

Ja lycka till med lillfisen oxå :-)

[Sisa]
0

Lycka till med ditt nya jobb Mads, och en lyckokram till

din lilla kille,

från Sisa

som också älskar sitt jobb    Flört

aggeelin
0

Lycka till med nya jobbet Skrattande - vad har du för yrke? Är du ssk?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mads
0

Tack 12, 13, 14 & 15 Skrattande

# 15 Jag är sjuksköterska !

Amor Vincit Omnia

aggeelin
0

# 16 - jag gissade det av det du skrev. Jag är arbetsterapeut och vi kan också arbeta inom många områden. Det är stimulerande att det finns så mycket variation inom yrket tycker jag. Och att det går att hitta det som är intressant att jobba med, som ger mig något tillbaka på ena eller andra viset…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mirjami-78
0

Det kan kännas konstigt när de börjar på dagis och blir självständiga….. Jag jobbar på ett dagis och ser massa olika barn. En del har lättare att släppa mamma och pappa och en del har det svårare.

Var stolt över din lille son som inte verkar vara blyg, och jag hoppas du får en lätt inskolningsperiod med han.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool