Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfniss-och-gapskratt
Läst 290 ggr
[peter54]
0

Roliga barn

Jag pratade med min fru nyss. Hon har varit med barnen, sin syster och hennes dotter på en dygnskryssning till Åland.

Nu befinner de sig allihop hos min svägerska. Hon har en liten kille som precis fyllt två och han är så dödsskön så det går knappt att beskriva.

Idag hade han duschat med sin pappa och plötsligt pekade han på pappas snorre och sa WOOOOW och så skrattade han.

Senare var han ute på gården och lekte med syrran sin, hon är fem. Tre större tjejer stod vid gungorna och pratade. Då går lillkillen dit och ställer sig intill dem. "Hej" säger han och sträcker fran sin ena fot mot tjejerna, pekar på sin sko och säger "WOOOOW" och så flinar han.

Hoppfull
0

Hahaha, underbart!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0

Vad månne det bli av honom!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

Härligt med sådana barn Glad

signemo
0

Haha. Barn är härliga.

Finns säkert episoder från oss alla. Avslöja er nu  Jag kan börja

När jag var lite så var min killkusin ofta hos oss.

Jag var nog runt tre när jag såg honom kissa.

Jag lär har gått in sagt till mamma.  Att mamma när får jag en sån som XXXX har?

Var rädda om varandra

skrult
0

Haha..

När mitt ex pojke var ca 4 år så fick de besök av ett par som precis fått en bebis. Pojken tittar ner i vagnen o frågar - Har den här lilla fått en hjärna än ? Skrattande

Cristine
0

#4-5 de är underbara!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

När jag var liten så ryckte jag hår från pappas bröst och klistrade på mitt med Karlssons klisterFörvånad och det enda jag vänstade på var att få en "snopp".

Jag hade ju en bror också och mamma var väldigt pryd så de enda nakna människor jag sett var män…

/Maria