Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 276 ggr
Cristine
0

Tolerans

Snälla, gör mej mer tolerant mot dem som irriterar mej, och gör framför allt dessa personer mindre irreterande.

Det är en ramsa jag brukar rabbla för mig själv när när jag ska ringa efter färdtjänst, eller Till Fk

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Ja man har sina små knep o till ta.När man vet att det kan bli tugt..

Tolerant-Det är vi ju.Det är ju ett tagande o ge hela tiden tycker jag.O man får se om sina värderingar minst en gång om dagen-

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Minst!Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Free-spirit-minded
0

Jo, färdtjänst känner jag till de är inte de lättaste att prata medRynkar på näsan.

Jag åker mycket tåg och nu i sommar är det väldigt mycket arbete med spåren, de har en massa personal ute som ska informera om saker, jag har gett upp att fråga dem för jag har fått så mycket felaktig information av dem så jag vet inte. Tåg jag vet går säger de att nej det finns inte det är fel. Sedan är man envis och står kvar, och vad händer jo då kommer tåget som inte finns. Min tolerans mot dem är noll men jag frågar dem inte heller längre, tycker de är bättre om de går och fikar för man klarar sig bättre utan dem.

Hoppfull
0

Ja tolerans och tålamod kan man knappast få för mycket av… man får sannerligen bita sig i läppen vid vissa tillfällen!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.