ROLIGT!!!!!!
Haha…som i bilden..gjorde jag när min äldsta son var liten…och människors ansiktet vilka såg mig…skvallrade…hon är inte riktigt klok….Nä, men jag tog saken som fin komplimang….
DEt är väldigt praktiskt!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja Cristine..det var det. Min son avskydde att sitta i barnvagn sedan han lärde sig gå 8 månaders ålder. Ibland orkade han ändå inte gå. Då det gällde exakt vad det syns i Chiks bild…
…sådär gjorde jag en gång…och hade socialen utanför dörren på eftermiddan…j***ar vilket krig det blev 
#4 Vad…
socialen? Hade någon ringt till de, eller?
Då hade jag tur att människor bara kollade på mig…hon är inte riktigt klok. Ändå såg jag själv en kvinna bära ett barn likadant, mycket senare, som jag bar min son.
Pirkkolino

Tycker inte att barnet ser ut at lida av det, så jag vet inte vad socialen skulle ha med det att göra.
#6 Nä min son led ingenting. Han bara "babblade" i kassen. 
Min pojk tyckte det var jättekul…Men soc hade fått en påringning från nån som visste var jag bodde och tyckte det var barnmisshandel…
Soc ansåg att det absoluuuut inte är lämpligt att bära barn på detta vis. De kollade och snoka runt hemma, leta efter vanvård. Jag förklarade då att detta bara var en "kul grej" vi gjorde.
"-KUL?? Det finns inget kul med att bära barn så, du har ju vagn, använd den" var kommentaren….
Hövvaligen så snopen jag var….
#8 Oj då…låter obehagligt. 
Barn i påsar vete sjutton - men hemma hos mig sover de gott i allfall 

haha jag dör av skratt - var hittar du alla härliga bilder?
haha den var bra! 
# 10 undrar om soc kommer då oxå?
# 17 det här har faktiskt hänt!
ha ha ha ha…….
Jag för min del tycker det är bra med humor.Ockej vissa har den humon o andra har en annan syn.Men något passar säkert o ett skratt om dagen är bra för kroppen….
Sen så har vi ju roliga bilder,Som är tänkvärda o då blir dom tragiska.I det stora hela.
Men dessa barn har nog så roligt som du bara kan…
Så låt oss skratta åt vadagen….
Lena.P är jag i verkliga livet.