Fantastiskt
Jag vill att mitt liv ska vara fantastiskt på alla sätt, är det för mycket begärt?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej det är att ta för sig av livet

Nej det ycker jag inte, det vill vi nog alla men vi kan ju ha olika uppfattningar om vad som är fantastiskt. 

Neej, det är inte för mycket begärt…..Det är något alla borde sträva efter..
#2 Jamen precis, jag tycker mitt liv är fantastiskt, jag lever bra, har uppnått det jag önskade mej, jag trivs och tycker det jag gör är roligt. Den som ser det utifrån undrar vad som är fantastiskt med mitt liv i ett litet hus ute på landet. Boring tycker dom.
#3 och #4 just så tänker jag!

#5 Om du tycker ditt liv är fantastiskt så är det ju det. Jag tycker inte du verkar ha tråkigt du är ju intresserad av så mycket. Att ha ett kul vardagsliv är nog det man ska sträva efter.
Ja det finns så mycket som är spännande om man tänker efter, visst är det väl spännande att se en blomknopp i rabatten på en ny blomma som ska slå ut, eller en klematis man planterat..hur hög blir den i år…kommer den att blomma osv. eller att komma in till datorn och nyfiket fråga sej"vad har de skrivit nu då" etc.

*skratt* Jag går i vågor… Men visst är livet fantastiskt… Att fortfarade vara nyfiken, att inte cementera fast sig… Anta utmaningar. Det är viktigt…
Blir förtvivlad när jag hör dem som fastnat i ett hjulspår och som ägnar livet till att slira runt där i samma spår…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Nej, det borde vi alla få känna!