Duktig!
Ju sämre självförtroende man har, desto duktigare försöker man vara, och ju duktigare man är, desto större risk för att kollapsa."
GUY CORNEAU
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Njae….vet inte det ja….
Jag vet inte heller riktigt för jag har alltid haft gott självförtroende. Men jag måste säga att sedan jag började med det mediala har jag tappat självförtoendet många gånger då jag tycker att jag går in i en vägg ibland. Att jag inget kan
Det är bara korta pauser du tar för att smälta och bearbeta det du hitintills lärt dig. Det tror jag alla har. TRO på dig själv kvinna för du är duktig och unik!
det är ju som både du o Guy skriver
det krävs självförtroende för att våga vara ödmjuk nog
att inse hur mycket lärande man har framför sig
och *visdom* att glädjas för det..
penke
#3 Jo jag vet ju det men ändå är jag där varje gång.
#4 Jag vet också att man aldrig slutar lära sig, så det kommer att bli många stopp efter vägen. och man glädjer sig varje ggn man är igång igen…
Duktig… är det ett bra ord? Jag har tänkt att det är bara små barn och hundar som är duktiga…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja cristine..Än en gång är det ett tänkvärt citat.Men ack så klurit.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har inte alltid haft gott självförtroende. Det fanns en tid i min barndom/ungdom när jag inte hade något alls. Jag har däremot alltid varit duktig, fast under tiden med dåligt självförtroende visste jag inte om det.
Nu är båda delarna bra, så jag tror inte mycket på att det skulle finnas något slags motsatsförhållande de två emellan.