Nicknames.
Hur kom du på ditt..vad tänkte du på?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Den först kontakt med iFokus jag hade var häxor och där hade de den typen av nicknames. Sen tycker jag nog att det är ett passande namn kanske lite överdrivet långt. Om man vill byta är man väl tvungen att börja om och göra en ny eller??
Jag vet inte riktigt men du kan ju fråga på support.
Jag har alltid använt mitt eget namn, men eftersom det inte är helt ovanligt behövs något mer och då valde jag mitt födelseår.
Mitt namn är min häst namn-
Jag hadde ju inte varit inne i en data mer än o lägga harppa.
Så när jag hittade ÖN så var det de enda jag kom på.Man hadde ju hört att man inte skall ypa sig för mycket på internätt.
Men som i dag så skulle jag gjäran använt mitt eget namn.Men jag är för lat för att byta.
Free!!Har du kollat hur det går till?
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej hej
jag har ju precis ändrat mitt nicknamn för det gamla bettin65 var mest ett sådant där paniknamn jag tog när jag ville bli medlem på i fokus……
och jag Free man måste börja om från början. jag fick avsluta det gamla kontot och sedan Starta upp ett nytt med mitt nya nick namn …..
som jag tog för att min passion är växter och örter av alla slag ……. så tyckte jag att det passade mig……..

#4 Nej jag kollade inte tänkte jag kanske fick lite upplysning här, bekväm som jag är. Och nu vet jag när jag läser #5.
Jag tror jag behåller det jag har spelar väl inte så stor roll vad man heter. Har aldrig gillat de namn jag har i verkligheten ändå.

Tycker att Free- spirit är ett jättefint namn passar säkert dig………

#7 Tack, men jag har väl en bit kvar innan jag är riktigt där om jag någonsin når så långt, men det är väl mitt mål.

Bra med lång siktiga mål - jag håller på själv med en långsam omvandling det tar tid……..

Jag valde mitt för att jag vill vara sådan… jag är ju sjuk men vägrar låta sjukdomen äga mig och jag hoppas hela tiden på förbättring och tillfrisknande så jag ville vara Hoppfull 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hoppfull är ett väldigt fint Nick.

Ja jag gillar det skarpt 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
japp!Då har man lite humm om hur det fungerar.
O på något sätt så tycker vi väl om våra namn.o som jag, jag för kortar ju era när jag skriver.-Lat som jag är.Fy mig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Mitt hängde med från ett annat forum. Det gick lite för snabbt när jag blev medlem här, visste inte vad iFokus handlade om då. Hade nog valt ett annat nick här annars.
Nicket är modellbeteckningen på föremålet på avataren och det är den ena av våra maskiner som vi har och i vilken jag jobbar för det mesta.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Rolig tråd det här… återkommer med min historia för den är lite lång… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag heter Sofie och smeknamn på det passar Soffe bäst.. Därför valde jag det..
Jag är inte så hemlighetsfull så därför blev det som det blev…
Mitt smeknamn Nilla fick lägga till ett n för det var upptaget nilla.
b förrsta bokstaven i mitt efternamn.
Jag som ni säkert vet har mitt eget namn

Mitt namn var upptaget - Anneli….men så ville jag göra mitt namn ett positivt inslag….så det blev bra-anneli=Branneli…funkar 
Det är halva mitt IRL smeknamn (ett av dem) *ler*
eftersmeknamnet.
jag ville då både vara personlig,men lite anonym ..
Det har varit mitt nät-id sedan början, på nittiotalet,så nu är det än mer personligt.
Jag hade lite bök med att regga mina hotmail o yahoo-mailer,för hela smeknamnet blev något ..intressant på engelska,så samma ljud,men annat stavning var poppis på engelska ,redan då bokat… :- /
* nickar till * :- )
penke
(på lånad dator)
Hade ingen aning om vad jag skulle skriva för nicknamn så jag valde min ena katts namn, Izabelle.. men det var upptaget så jag tog bort i:et.. Inte det mest genomtänkta "nicket" men nu får det duga, vekar vara för mycket jobb att byta.
Zabelle
Ja jag heter ju det jag heter. Men när jag först blev medlem på iFokus så valde jag namnet Magpie. Det anspelar lite på Maggan men är också engelska för Skata. jag gillar Skator 
Sen när jag blev Sajtvärd fick jag byta till mitt riktiga namn margaretaA. Det stora A:et på slutet är första bokstaven i mitt efternamn.
Jag hette Jeremina i ett tidigare liv och finns i släktforskningspapper från min mammas släkt ner till 1800-talet. Jeremina var en sameflicka som brann inne i en lappkåta och hon var bara 9 år.
Eftersom namnet funnits i mina tankar under alla år så fick jag en överraskning när det visade sig att hon fanns i mitt släktled och att jag varit denna flicka stod klart för mig för ett par år sedan…..
#24 Huuu va läskigt
Häftigt oxå förståss!