God morgon 30:e juni
God morgon denna sista dag i juni,
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon du lille gröne vän!!Har du inte gått o lagt dig eller har du vaknat presis?
Själv så är jag uppe med tuppen, för en gång skull.Skall ta mig till havet.Jag tycker att man bör ha varit o badat en gång när vi har haft så fint väder.Men så är det när man tror att man inte kan lämna tomtgränsen..
Så jag önskar er alla en så bra dag..O tag inte allt så alvarligt!Det är ju bara Livet…….
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon chik och draken!
Morgonstund har guld i mun och sedan att få mötas av Tomas Di Leva som sjunger om att ingen kan köpa livet, kan det bli sannare?
/kram Spanaren
Godmorgon alla pigga glada!
Sista arbetsdagen för mig den här veckan. Min semester börjar inte på riktigt förren den 17/7. Har tagit ledigt ett par dagar för att komma igång med renoveringen av vår nya bostad. Nu ska det dras ner tapeter, spacklas, tapetseras, målas och lägga golv.. Mycket jobb som ska hinnas med innan flyttlasset går i mitten på Juli.
Sköt om er idag!
Zabelle
God morgon!
Varmt i dag också och det känns som om det är åska i luften. En riktigt ordentlig regnskur skulle inte skada.
Jag har börjat nedräkningen på allvar nu tills på Fredag som är sista arbetsdagen innan semestern. Semester då allt möjligt trevligt kan hända!!!
Ha en bra dag vad ni än ska hitta på!
God morgon,denna första dagen i resten av våra liv..
¿ vilket *ögonblick* eller lärdom ska du spara på idag ?

*kramen*
penke
#5 Jag spar alla!
#5 De glada ögonblicken ska jag spara idag (också)
Zabelle
Jag skrev att jag spar alla. Måste tillägga att på kvällen, innan jag somnar, så går jag igenom dagen och "packar om" mina minnen och ögonblick så att de bästa ligger överst!
God morgon alla Lk.are så roligt att se alla så glada och förväntasfulla, den goda energin riktigt kryper genom tråden. Stackars Cinthia fick sitta flera timmar hos den tyska polisen och trodde hon inte skulle få fortsätta resan hem. Ambassaden i England hade inte stämplat i hennes nya pass. Nu fick hon lämna surt förvärvade 1000 kr i stället och fortsätta.
Ha en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron kära vänner! 
Ännu en vacker dag att njuta av! 
Jag vill passa på att säga att min dator krånglar som bara den och jag loggas ut från nätet stup i kvarten. Vet inte vad det kan bero på så jag får nog ta och ringa telia framöver här. Bara så ni vet ifall jag helt plötsligt försvinner under nån period….arma tanke!!!
Kram: Mammi
Det var ett mycket bra tips Gunilla.
God morgon på er alla!
Jag försöker att inte klaga på värmen eftersom jag gnällde så mycket på regnet tidigare, men jag funkar inte i tropiskt väder.
Jag bjuder på en rykande färsk bild från trädgården. Jag lyckades få med både min klematis och jasminen som doftar helt bedövande just nu. Tyvärr är pionerna nedanför klematisen inte utslagna än.
Ha en bra dag alla - hur ni än har tänkt att spendera den :-)
Vackert foto Maggan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Oj vilka fina bilder… och DiLeva är väl helt underbar! Särskilt den låten 
Här är det muelt idag och det känns riktigt skönt efter den enorma plötsliga värmebölja vi haft. Jag älskar visserligen värmen men man blir liksom lite matt efter ett tag.
Ha en riktigt riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Godmiddag alla kunde inte riktigt skriva godmorgon i dag vet jag inte riktigt vad som behövs göras mer än tvätten i kväll får se
Ha en underbar sommar dag all så hörs vi senare ………….
God middag. Jag har inte haft tid att titta in förrän nu. Ägnade en god del av förmiddagen åt att grädda en enorm trave pannkakor åt hela badgänget som skulle iväg, min fru, svägerska, våra två och hennes två ungar.
Uäh, Di Leva
Jag får obehagsknottror över hela kroppen av honom.
God eftermiddag. Har heller inte haft tid att titta in förrän nu. Har varit och handlat och på stranden någon timme. Varit lite i trädgården. 
Men nu var det så varmt ute att jag var tvungen att gå in, och samtidigt titta vad mina vänner har för sig idag. Ni har alltid lika underbara bilder varje dag.
En fortsatt fin dag önskar jag er allla i värmen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
..bara ett av *ögonblicken* idag,eller ikväll ..det är bara en granne på jobbet,resten fält&åkrar,i dras trädgård stod en ålg,fjolårskalv o tuggde i sig av körsbärsträdet,hur lugn som helst,de har ju inte vett till något annat,vi tjoade o försökte skrämma iväg den,men han bara glodde o tuggade på.
Det är ju stora djur,även om han var "spinkig",man förstår att det inte är bra att kära på dem i bil,dat vaninga när jag ser dem annars,är att de springe på,öronen vikta spetsigt bakåt,nu kunde jag se o vackert stora o "runda" de är
Det är ståtliga djur,han trivdes så¨bra,att det var svårt att schasa iväg han ,ville nästan in i husen o bilarna !
men,tillslut lunkade han iväg..
:- )
penke
ja!!Penke!!vad bra att du blev av med älgkalven..Tur att det inte var äpplen som han åt.För hadde han blivit full ..Dom har ett väldigt dåligt ölsinne-Älgarna.Blir rätt rabbi- atta
Här hoss oss luktar det skunk,skit,lik.Ja för j..t.Bamse har rullat sig i lik kadaver.Så nu är vi inte djurvänner.Han får sina traser o så får han ligga ute i nat.Har ingen Ättiksprit o klor o tvätta golv o hans sängkläder.Får åka när afären uppnar i morgon.O så Hundschampo som tar bort hund o dåliglukt.-Han är billig nu, om det är någon som vil ha en rottis som luktar!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja det där är inte kul. jag hade min vita samojed med till en kompis med hästar en gång och plötsligt kommer hon springande superglad från hagen. Hon var inte längre vit utan grön av att ha rullat sig rejält i hästdyngan. I med hunden i en stor balja och tvätta av. sedan dröjde det fem minuter så kom hon tillbaka med ett nytt lager grönt. Då fick det vara och hon var sur för att hon fick sova ute i flera dagar innan det var dags att åka hem. Då fick hon bada igen och sedan direkt in i bilen.
äpplen..kan läggas ut under hösten,långt från grannars jaktområden,så älgarna ska slippa bli skadeskjutna där..utan ha det lugnt o treligt Här
i övrigt svara jag bara
sådan herre/fru,sådan hund :- )
penke
#20 Men så funkar inte älgarna. De har sina hemområden, som visserligen sträcker sig över många jaktklubbars arealer, men ändå. De flyttar sig inte långt, bortsett från vandringsälgarna i norr.
Det är bland annat detta fenomen - älgens hemområden - som gjorde försöket med att ta bort älgar och rådjur närmast landsvägen för att minska trafikolyckorna, till ett totalt misslyckande.
Konsekvensen blev nämligen att "nya" älgar flyttade in. De nya älgarna hade ingen erfarenhet av trafikerade vägar och påkörningsolyckorna ökade med 400%.