Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 883 ggr
AnnL
0

GodMorgon 28 Juni

God Natt Och God Morgon!

Eftersom kl. är 0010 är det den 28. Då får jag äntligen öppna denna morgontråd för kanske första och sista gången.Rynkar på näsan

Kan inte sova. Man ska leva i nuet sägs det, men gårdagens utställning har svårt att försvinna från det där högst upp som dom kallar huvudet. Foten i munnen

Trots jag varit uppe sen halv 5 igår är jag inte trött, kan det vara bubbelvattnet månne.

När bubbelvattnet försvunnit och gått upp i ångor ska jag åka till en markand och byta skärp som inte var helt.Rynkar på näsan

Därefter stupar jag nog på första bästa sovställe här hemma. Woine Woine nu har jag varit vaken i  över 20 timmar.

Ha en trevlig söndag alla

Kram på er.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon AnnL och alla ni som kommer efter.Du kommer att få fler tillfällen att skriva den för jag tänker då lata mig och överlämnar med glädje det åt er. Jag skulle nog också ha svårt att sova efter en sådan dag. Soligt, varmt ,men blåsigt är väderleksrapporten för idag. Dottern tog sitt första heldopp i går då hon åkte men grannarna och en väninna för att bada och grilla.

Ha en bra dag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

OleaViola
0

Godmorgon Annl å Cristine och alla andra som tar en sovmorgon idag

solen skiner i Skåne, vet ej riktigt vad jag ska hitta på i dag

får säkert någon ide  senare !

Ha en underbar dag å må gott

chik
0

God Morgon!!

Ann Hello på dig!!Har du gått med i nattuggleföreningen? skoja…

Fint väder i dag med.

Cristine Din dotter är en viking..

Vad skall jag göra i dag, när det är Söndag 7 dagen i veckan som är en vilodag.Med andra ord så har jag bara söndagar i min vecka…

Jag har ju kampen om ogräs….O så en liten tur till Göteborg för o hämta sonen som har varit där på festival..Han har ju krokodil o lite annat som måste skötas…

Lena.P är jag i verkliga livet.

OleaViola
0

Helt träffande Bild chik Den gillar jag……..

Cristine
0

Haha den var bra Chik!Skrattande

Mammi
0

Här kommer en gomorronhälsning från Mammi, fortfarande med datorkrångel!Obestämd

Jag blir så irriterad när jag hela tiden kastas ut från Internet,suck!

Nåja, det kanske är min skyddsängel som vill försöka få mig från den här beroendeframkallande tingesten…Flört

Ska iväg och träffa två bekanta som har en labbhane på 7 år som Bella ska få busa runt med. Dom bor i sin stuga just nu alldeles vid vattnet så det lär nog gå vilt till bland böljorna där idag om jag känner min söta hund rätt!

Sen blir det som vanligt en tur till dottern för fortsatt bad och sol!Cool

Det kändes precis som om vi var utomlands när vi nyss gick på morronprommisen!! Skrattande

Ha det gött i värmen alla vänner! Kram: Mammi

Free-spirit-minded
0

Godmorgon

19 grader här redan kl 8 på morgonen

(tycker nog det börjar bli lite väl varmt nu) Foten i munnen

Kram på er alla

[MargaretaA]
0

God morgon

stressigt värre här. Nu är ska vi göra det sista och sedan är det dags att säga hejdå till torpet. De känns svårt denna årstiden när det är som allra vackrast. Gråter

Men jag är nyfiken på vilken dörr som ska öppnas nu, när den gamla stängs Flört

ha en bra dag alla!

[GunillaF]
0

God morgon

Vi får en varm och fin dag igen.

Jag ska göra så lite som möjligt. Bara sitta still, känna och vara……

Ha det gott!

Farwuq
0

God middag!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

evrekaw
0

Strålande sol. man vill inte vara inne… Har badat i poolen och hängt en massa tvätt som kommer att torka i ett nafs.

Nu ska jag snart sätta på lite kaffe och placera mig i hammocken för att läsa…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Farwuq
0

Varit på en sväng till kolonin och vattnat, är för övrigt ganska så trött.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nicke56
0

Go kväll på er alla! I dag har det verkligen varit otroligt varmt, man vill inte göra mycket. Man går bara och pustar och har sig, men man får stå ut med värmen ett tag till tror jag. Ha en fortsatt trevlig Söndag, kramen till er allaGlad

zabelle
0

Godkväll! Idag har det varit en härlig dag på stranden med tillhörande snabbt dopp.

AnnL - Har du nu skämt bort din duktiga lille vovve med nåt extra gott när han var så duktig i går? Krama honom från oss Kyss

Zabelle   

Cristine
0

Vilken värme..härlig för en del och farlig för andra..särskilt äldre.

evrekaw
0

Jag har försökt att inte klaga på värmen… Man borde ju inte göra det… Men idag var det nära…Skäms

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[peter54]
0

Huga, jag klagar så fort det går över 20 grader i skuggan. Det är därför jag gillar april-maj och september-oktober bäst. Det får gärna vara soligt och fint, men en sån här dag, med 28-29 grader i skuggan, blir jag som en zombie och orkar ingenting.

Nu måste jag avsluta den här dagen, för imorgon är det behandling hela dafen som vanligt, så… god natt.

Cristine
0

God natt Peter.

solblomman47
0

God natt på er alla.

Idag har det inte blivit mycket gjort eftersom det varit så hett. Jag tycker om när det är varmt men har aldlrig kunnat ligga i solen för då mår jag inte bra.Jag är som Ferdinan sitter under korkeken och myser *s*

Vi har suttit ute i skuggan i kväll på baksidan och ätit honungsmelon och brie ost och druckit kall öl. vi skulle äta sursträmming men det blev för varmt så vi kände inte för det.

Nu är det 18 ute och 26 inne slutvädrat för myggen vill in. Ska nu försöka sova för det är en dag i morgon också som jag vet kommer att bli bra.Flört

Godnattkramar Kyss tiller alla.

[GunillaF]
0

God natt alla! Jag ska också lägga mig. Kom just på att det är arbetsdag imorron. Sista veckan innan semestern! Glad

Cristine
0

God natt på er flickor.