Vad gör jag...
med min semester! Ni är väl många som ska resa någonstan, kanske hälsa på söner och döttrar eller bara åka lite på måfå. Många föredrar som jag att stanna hemma.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag stannar hemma.O hoppas att sambon o sonen åker någonstans.Då får jag semester.Bara jag.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Blir nog bara hemma vid och pysslar på. Skönt det med! Ev. blir det en sväng till min yngsta systers stuga men det har jag inte riktigt bestämt mig för än, så jag får se vad som händer.

Det blir att vara hemma. Jag kommer att gå på behandling hos sjukgymnasten ett antal veckor till. Förhoppningsvis får jag semester från värken efter det. Alltid någon form av semester.
Jag börjar sem. om en vecka och då kommer dottern med lilla familjen hem till mig i två veckor ca.
Jag hoppas även på "oväntat" besök. Får se om jag åker någonstans. Det är skönt att ta dagen som den kommer med sina infall och överraskningar. 
Jag har semester hela sommarn
Jag har nyligen varit iväg några dagar och ska iväg igen nästa fredag några dagar
Sa Gött!

Jag har haft en veck semester…Varit hemma. Ute i trädgården. Läst 4 böcker. Fixat med omskrivning av lån & lite andra ärenden. Denna kväll tog vi en tur till skogen för att fiska,underbart skönt. Var på "after work" i fredags. Grillade med grannar i lördags…
En lugn & skön vecka
…3 kvar…oplanerade….