Kölista.
Som jag skrev i en tidigare tråd så tänkte Team PGC heala någon när andan faller på och i morgon kväll tänkte vi ta en person som är i behov av det. Därför får ni skriva upp er här, men kön får inte bli för lång. 
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
jag skulle önska vara med, om det fins möjlighet.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag önskar också att Ni tar Lena. Hon verkar vara en sån som mest tänker på andra. Hoppas det blir Du Lena.
Ha en fin helg allesamman
Var rädda om varandra
Instämmer till 100%. Lena bara ger och ger, ofta med sin härliga och underfundiga humor! Nu är det dags att hon får tillbaka 
ja men nu blir jag la rörd…
"Hur mycket vill ni låna"""Sjuk humor.Ha,ha,,,
Vi tar Lena denna gång, men ett par personer till kan ju ställa sig på kö till kommande.
Jag vill också att det blir Lena denna gång.Det är hon värd hon vill alltid att andra ska ha det bra men nu ska hon själv också få känna på det.
Själv mår jag mycket bättre efter healingen jag fick av er tycker att allt börja gå åt rätt håll.Sedan har jag fått till mig mycket genom Maddes tarotläggning och hon har även sett hur jag mår och vad jag behöver hon vet fast hon inte behövt använda korten. Tack alla mina goa vänner.
Igår var jag till Lillemor och fick kraniosakralterapi så nu har det börjat hända saker i huvudet nacken o hela kroppen.Hon har jobbat med hjärnstammen och nerver som sitter i klämm.Ska tillbaka den 2 juli få se då hur mycket min kropp jobbat till dess. I går kväll blev jag väldigt yr och huvudvärk samt att armar o händer domnade bort. Men idag känns det bättre har tom ätit utan att må illa mindre hosta också.
Enligt Lillemor har jag en kraftig nack skada få se hur det kommer att bli i framtiden men jag vet att det kommer att bli bättre eftersom hon hjälpt mig tidigare till det positiva.
Sen gör värmen sitt också för jag blir mycket mjukare i kroppen.
Sen har min störste son sagt att han känner viss oro för mig och vill att jag ska börja röra på mig mera om än det blir små promenade för han vill att barnen ska få ha sin farmor kvar länge. Så tydligen är det en som förstår eftersom han nu har gått sjukskriven själv ett tag så vet han hur det känns att inte kunna göra allt.Han har börjat jobba denna vecka så nu är det full fart igen tills nästa hand ska tas.
Oj det var inte meningen att det skulle handla om mig men jag ville passa på att säga att jag är glad för healingen som jag fick och att det lett till ett mycket positivt håll.
Kram till er alla. Solis.
Skönt att höra Solis att healingen hjälpte

Jag tycker också vi tar Lena
Kram till dig Chik
"Free"
Me to! Lena du är så himla go och glad för jämnan och ger så mycket till oss alla här på sajten!
Kram på dej gumman!
Vi får inga fler på vår "väntelista"! Du ska se att vi inte har nåt att göra i sommar! 

Men det är väl skönt att folk är friska
Jaa, det är sant!
Vänta Ni. Det klart vi andra gärna tar emot. Men det skulle vara kul om Lena fick just denna gång.
. Ni skall inte bli arbetslösa
Var rädda om varandra
#13 Skoja bara….
O vad spänande!!
Solblomman!Din son har så rätt, man skall röra sig i sin egen takt..
Om jag fattar det hela, så sitter jag i morgon 19,30. på ett rofylt sätt.
Sen så ger jag er respons på hur jag upplevde det hela..O det rör sig om ca 15minuter?
Jag har aldrig varit med om detta, så jag tycker det skall bli så spännande…Nu händer det mycket i min väg.Skall gå medialutvekling också om ett tag.O det ser jag fram i mot..-O så detta…
Inte 19.30 Chik..det blir kl. 21 om du kan alltså!
Så kul och spännande att du också ska gå den mediala utvecklingen Lena!
#15 Då har du mycket spännande att vänta om du ska på medial utveckling. Vad roligt!
Får jag ställa mig i kö så gör jag det gärna, jag vill gärna lägga ut en bild på mitt lilla problem för jag fattar det inte…
Amor Vincit Omnia
Mads!!det ser ut som bokstäver…Konstigt.
# 21 Gör det ???
Jag vet att jag haft detta vid ett tillfäle i livet tidigare men kan inte minnas när och varför.
Amor Vincit Omnia
#21 Vad roligt att du är med imorronkväll Chik. Klockan 9 kommer vi och "hälsar på dig då"! 
# 20 Jag tror du hållt i något som du inte tål, så där blev jag när jag hållit i en träbit av ett träslag jag inte tålde
Gunilla.Ja!!Spänande..
Ser ni inte att det ser ut som bokstäver på Mads??
#20 Madde jag tror också att du har varit i kontakt med något du inte tål. (Du hat inte hållit på med några speciella blommor eller nått annat som du kan komma på.)
Det ser ut ungefär som min minste son ofta såg ut när han var liten.
Tack alla, ja det är väl nåt jag inte tål. Får fundera på vad jag tafsat på dock så jag inte gör det igen…
Amor Vincit Omnia