Nycklar
Hej. Här sitter en förvirrad vimspotta som nog har för mycket i huvudet just nu.
Jag har en nyckelknippa med nycklar till postfack, jobb, m.m..
Var har jag lagt eller tappat den.
Var ute på fyra kundbesök i förra veckan. Tror jag hade den i tisdags kanske till och med i onsdags.
Sen städade jag undan lite till midsommar. Var på ett midsommarfirande på midsommarafton. Ja sen har jag väl inte varit å så många mer ställan. troligen ligger den i en ficka.
Kan nån vänlig själ ge mig tips. Jag ser ju inte vad jag har mitt framför näsan när jag letar ibland.
Var rädda om varandra
Jag är inne i viloperiod just nu men försöker ändå. Jag ser något ljust(kanske gult ) som verkar hopvirat där tycker jag mig se också ett par solglasögon.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du hade något extra med dig, i klädväg, på midsommaraftonen. Du hade kläderna i en kasse av något slag. Jag ser nycklarna där.
Ursäkta jag stör er igen.
NÄr NI kände av nycklarna, verkade de befinna sig hos i min bostad eller bil eller nått. Eller tror ni jag har tappat eller lagt dem någon annanstans.
Har gått igenom jackor kläder väskor gula handdukar och bil. Och diverse andra ställen i huset. Hittar dem inte. Men man blir ju lätt blind.
Var ute hos en äldre farbror som inte har världens ordning, åkte kingkab med en kund som visade sitt företag besökte en blind kvinna, har handlat mat, städat hemma och varit på ett midsommarfirande. Det tror jag är allt.
Har hört i butiken, anmält hos polisen, hört med kunderna pust.
Var rädda om varandra
Jag tycker att de är där du firade midsommar
Låter bra. Visserligen gick jag över den ytan jag tror jag rörde mig på igår. Men får väl gå en gång till. Sen var det på en gräsyta som klipps med gräsklippare. Familjen som har upplåtit plats hos sig är väldigt trevliga och ordentliga. Har talat med dem. Så har jag tappat dem där känns det på nått sätt tryggt. Skall promera den korta sträckan vi gick på väg en gång till.
Tack snälla för att Ni tar er tid. Kram
Var rädda om varandra
Jippi.
Jag har hittat nycklarna.
När jag kom hem från jobbet, så började jag leta igen.
Denna gången försökte jag trycka ner mina händer så långt det gick i vecken som blir i hörn och sidor på skinsoffan. Och där låg de.
Nu skall jag fortsätta, tänk om mitt armband har ålat sig dit också. Tack snälla för att ni hjälpte till
Var rädda om varandra
Är din bil mörk i färgen signemo?
Ja, gubben mins bil är mörkt vinröd. Om man kan kan vinrött för mörkt 
Var rädda om varandra
Ja för mej är det mörk färg.
Jag såg bilen parkerad utanför ett stort hus (ljust)
Endera är de då i bilen eller i det huset.
Det låter bra. Är så glad för att jag funnit nycklarna. Nu vill jag bara få hittat armbandet också.
Vi bor i ett ljust hus som är rätt stort så det kan stämma.
Kram
Var rädda om varandra
Har du inte något som är mörkt lila, fyrkantigt och ner i vänstra hörnet har något svart som ser ut som en bit av en blomma, som när man ritar en prästkrage.
hm, inte som jag kommer på. Men dottern är hemma och hon har ett hästminne ibland. Skall fundera.
Var rädda om varandra
Är jättedålig på att rita med mus

Fascinerande läsning, tycker jag 

Det skulle ju kunna vara en pärm eller en ask oxå.
Jag såg inte att du hittat nycklarna, härligt..
säger virrig tant
#16 Kan det bero på ÅNK? 
Zabelle
Haaaaha ha hahaaaa! Mycket roligt zabelle!
TAck Christine. Är så glad för varje tips jag kan få. Man skäms ju över att ha tappat eller förlagt saker. Armbandet. Ja antingen tror jag att jag hade det med när vi var på julfest och övernattade på hotell. Har fått för mig att det kanske lades i fönstret. Men jag vill inte tro att någon stulet det. Har kollat med hotellet.
Då återstår att det ligger någonstans här hemma. Jag kan mycket väl ha gömnt det innan vi åkte bort eller att jag tappat det.. Det du beskriver Christine känns som etuiet det låg i. Det var mörkt blått . Eftersom jag fått det av min käre man känns det så fel att ha tappat det. JA jag har försäkring . och jag ger mig den på att när jag fått ett nytt så hittar jag det gamla efter ett tag. Och det är ju det min käre gubbe tittat ut som jag vill ha.
Nu har jag snart semester. Då skall jag kika ännu mer. Tänk om man visste om man tappat det eller om det finns i bostaden.
Jag brukade ha det på mig inte bara att det ligger i i etui. Får jag något så vill jag visa att jag uppskattar det.
Tänk om man kunde veta om det blivit stulet eller att man tappat det utan att det hittas då kanske man kunde finna sig i det. Nu virrar man mest.
Kram på er från virrpannan
Var rädda om varandra
Jag känner igen det där signemo..så väl så väl.*suck*
Ja, ack ack.. Det är väl bara att acceptera att man har dåligt minne och att även jag kan bli av med saker. Men man tror ju ändå innerst inne att man skall hitta det.
. Skam den som ger sig
Var rädda om varandra
Du vet jag tror du får igen det för annars skulle jag inte suttit här och gjort försök efter försök, ja är envis men brukar inte vara det till den punkten
Du är för rar. Tack för att det finns sådana vänner som Dig här.
Var rädda om varandra