Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 515 ggr
Erika-A
0

Bild Jungfru Maria...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag vill bara visa en bild jag målat med torrpastellkritor på svart papper. Bilden ska föreställa Jungfru Maria. Färgerna kommer inte riktigt till sin rätt såsom i verkligheten. Ni får gärna lämna en kommentar vad ni tycker. Hoppas ni alla får en fin dag härinne!

Kram Erika

[GunillaF]
0

Jättebra målat. Iof är inte jag någon konstkännare eller konstnär men jag ser om det är en "levande" eller inte "levande" bild.

Jag ser sorgsna ögon så jag gissar på att det är en bild tänkt efter det att hon "tappat"  sin son.

[MargaretaA]
0

Den är jättefin! Den har mjuka färger och hennes ansikte är trots sin sorgsenhet tidlöst vackert. Tack för att du visade den Erika Glad

Cristine
0

Den är suveränt målad, ansiktet är väldigt levande och vackert,och den har harmoniska färger. Jag tycker mycket om den.

Tack och kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag tycker bilden är jättevacker. Ett personligt ansikte med bestämda drag över läpparna.

/Maria

zabelle
0

Du är duktig! Det är inte lätt att få "uttryck" i ögonen, men det har du lyckats jättebra med.

Zabelle   

Erika-A
0

Tack snälla! Inte van att få så mycket beröm. Skäms

Mads
0

Jättefin bild !

Amor Vincit Omnia

chik
0

erika.Vacker bild…Du är bra duktig.

Har du målat efter din egen bild.eller från något foto?

och så önskar jag dig en fin dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

blombuketten
0

Bra jobbat må jag säga Glad. Själv kan jag knappt få till en streckgubbe. Jättefint.

Erika-A
0

#8 Tack, jag har målat efter mitt eget huvud. Visste inte vad det skulle bli när jag började utan satte mig bara. Jag arbetar mycket tillsammans med andevärlden när jag tecknar.

#9 Jo, det skulle du nog. Och det är inget fel att göra streckgubbar heller. Titta på linus på linjen…den blev berömd Glad

blombuketten
0

#10. Ha ha, ja jag får väl göra någon sådant då. Men din bild är verkligen fin.

Erika-A
0

#11 Tack vännen Kyss