God morgon 9 Juni
Skyndar mej och skriver för nu ska jag iväg igen på det spännande sprutäventyret. Ja vad säger man, tre gånger i veckan ska jag dit. Nu blir det mycket läsning för varja spruta tar 20 min. Mina favvos från Ljustorp kör mej, det fick jag igenom. Idag blir det röda rosor.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vilken bild, så ljuvlig och så skön att jag måste få fråga även om jag anar vad svaret blir *fniss*. Är det dina rosor Cristine?
/kram Spanaren
Cristine o spanaren god morgon.
Ja vi får la undra en stund till om blommorna är Cristines det är dom ju,Men hon kan ju ha lånat dom någon stans.
Här i N.Halland har vi änsålänge ett fint väder.Bilden som jag har satt in är från mitt köksfönster, hagen som hästarna går i på vinten.O nu är det prästkragar o lupiner, så dom blommerna är riktiga överlevare.
Jag skall fortsätta kampen om ogräset.så länge som vi har fint väder i dag.Vi har fått knotten också nu.I går så gick det inte o vara ute.När jag tog in hästarna så var dom små äkliga djuren väldigt hungria o hästarna hadde en himla spurt o komma in.
Ja nu är det sjöna sommaren här.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon. Även i Skåne lyser solen idag, inte så varmt än men det kommer säkert uppåt dagen.
Underbara rosor Cristine!
Chik, sån utsikt från köksfönstret vill jag också ha! Förstår att hästarna hade bråttom in när det finns knott. Man ska inte göra som min kompis, hon tog fel på insektsspray och pälsglansspray.. Hennes hästar var fulla med mygg men väldigt blanka i pälsen!
Hoppas ni får en härlig dag allihop!
Zabelle
zabelle..ja dom där små äkliga djuren tar faktis död på några djur varje sommar.O mina hästar tycker inte om dom o blinigar.o då skriker hästarna, då vet jag att dom vill in.Dom där små djuren kan förstöra mycket.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon på er alla!
Idag har vi sol runt 11 grader och ingen blåst.
Härliga rosor Cristine.
Chik det där med knott låter inget vidare. Vi råkade ut för knott och mygg i fjol sommar när vi var på husvagns semester i norra norrland. Ortsbefolkingen var riktigt orolig för det brukar inte vara så mycket vid denna tiden som det var runt midsommar i fjol.
Önskar er alla en härlig dag.
Kram/Solis. 
Alla natur och blommbilder kommer från Photobucket utom för några få som jag tagit själv av havet. Det enda som blommar hos mej är tulpanerna. 
Idag går dottern till jobbet i Chik frisyr. Alltså fläta.
Gomorron mina vänner!
Önskar er alla en fin dag! Kramkram: Mammi
God morgon!
Åh…ljuvliga sol, välkommen tillbaka! Hade glömt hur skön du är!
Det är så mysigt att mötas av alla fina blombilder när man loggar in här på morgnarna!
Ha en alldeles underbar dag allesammans!
Godrmorgon!
Trött på vädret nu! Och det ser inte bättre ut inom de närmaste dagarna. Cyklade upp på stan igår kväll och höll på att frysa händerna av mig… och jag vill kunna sitta ute och njuta lite
men det är för kallt.
Ikväll är det stor personalfest, hoppas det blir roligt - men vem vill se Lill Babs frågar vi oss - även om de kallar kvällen "Folkpark"! Det blir mat och dans också…
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Vad mysigt med personalfest.
LillBabs måste jag säga att jag beundrar. Tänk att få vara så pigg som hon är och kunna fortsätta men det hon tycker är så roligt. Hon har gett glädje åt många, många människor!
Ha det så trevligt!

Godmorgon. Här skiner solen just nu, fast det står på vädret det ska regna, så man får väl se hur länge det varar. I dag ska de stänga av mitt vatten mellan 9 o 15 kommer jag att överleva detta?
Har köpt mig en kamera har bara haft den i mobilen innan så här får ni en bild av min bästis i sina nya brallor
#11 Vilken söting! 

#12 söt men elak
. Fast han behöver nog gå och klippa sig, ser jag.

Godmorgon har varit inne ett tag men glömt bort att gå in här å önska godmorgon………….
Se vad man glömmer bort när man är glömsk
Ja sol i Skåne idag med lite kallt känns det som ska pyssla lite i dag annars lugnt till i eftermiddag då jag ska ta en tur till Staden……….
ha en fin dag alla å jag mycket fina bilder från alla
Gullig vofsing!
Nu sitter jag här med en fjäril i armen och känner mej som järnladyn Tatcher. Grrrr.
Imorgon bitti ska jag tillbaka.
Jag ser att det utlovade regnet var falsk alarm tack och lov. Jag har lite arbete i trädgården.
Jag det är verkligen trevligt att komma in här och se alla fina blommor!
Här är det mulet och bara 13 grader ute. Vill man inte frysa inomhus så är det fortfarande värmepumpen på som gäller. Fy vad det här är trist! Jag hoppas verkligen att det vänder snart. Sommaren är för kort för att slösas bort på dumheter i väderleken 
God eftermidddag! I södra Halland var det soligt på morgonen, nu är det mest grått men inget regn än. Vad vackra blommor du har Christine. Ha en fortsatt trevlig dag alla och kram på er.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Kallt ute… fryser… burr
hackar nästan tänder…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll på Er govänner. Har just kommit hem från jobbet och ätit lite. JUst nu regnar det . Hoppas ni haft en bra dag och har en skön kväll
Var rädda om varandra
Vi har haft 4 timmar sol och värme så vi kunde sitta ute och dricka lite champagne.Sedan började det blåsa lite kallt.
Oh vad skönt det ser ut
Var rädda om varandra

jaaaaaa ser jätte skönt ut
här har det regnat i kväll men det har inte gjort så mycket har spenderat min tid i tvättstugan……
har inte varit inne så mycket i dag har varit lite off men det blir säkert bättre vad det lider.
Passar på att säga godnatt snart är det sängen som kallar.