God Morgon 7/6.
Gomorron på ER. Här skiner solen också. Chik det låter spännande med fornvännerna. Vad skall ni göra.
Själv skall jag sitta inomhus hela dan
. Brukar vara med och vara röstmottagare. Fast det är rätt kul också. Det brukar komma folk lite pö om pö så man hinner prata med dem om man inte träffats på ett tag. Sen fikar vi imellan och löser korsord. Vi har nog rätt lugna och vänliga människor som röstar i våra socknar. Så det brukar gå lugnt tillväga. Kram på Er
Var rädda om varandra

Godmorgon alla vänner ………….
ska ut med tidningar å sedan blir det Fotbolls match med sonen ska inte bara titta denna gången, vi ska hjälpa till i kiosken på en div 2 match här i stan så nog blir jobb kommer att vara helt slut när jag kommer hem…………..
Men man måste ju ställa upp för ungarna gör vi detta nu så skänker dom 1000 kr till våran klubb kassa som våra ungdomar kan göra något jul för så det blir säkert bra…………..

God morgon, grått ca 9+ kallt, hoppas det klarnar upp och solen tittar fram.
ha en bra dag alla.
God morgon!
Så kul Chik, hoppas ni får roligt..jag skulle gärna varit med.
Men stackars dej Signemo, inte så kul att sitta på samma ställe hela dagen.
Ja vad gör man inte för barnen OleaViola*suck* ibland blir det jobbigt!
Fy vilket väder..inte lockar det till att gå ut men det kan ju bli bättre som sagt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

ja men man blir uppmuntrad av ungsommarnas glädje 
Festen igår blev inte som vi hoppats..regn och blåst gjorde att vi åkte hem. De mer härdade bybona stannade men fick veta att de tagit på sej underställ. Dessutom hade sonen köpt djupfrysta kycklinglår..
Låren åts upp hemma kl 23.00
Vi var vrålhungriga vid det laget. Vi skulle ha ätit kl 7.
God morgon, eller förmiddag. Jag sov som en klubbad oxe till halv nio idag och vaknar upp till oförändrat regnstänkande , blåsigt och kallt väder
God förmiddag!
+4 grader har jag nu på fm. Hoppas det vänder snart.
Jag ska ut och se om gräsmattan torkat upp så pass att den går att klippas.
Ha en bra Söndag vad ni än ska ha för er!
Gomiddag. Skåne har 12 + blåsigt, kallt och molnigt. Blir en slapp dag innomhus.
Ha en skön dag allihop!
Zabelle
Godmorgon! Lite sen och segt idag, vi var på fest igår kväll. Ska rösta senare idag - bara jag har listat ut var… vi har fått fel information i vårt utskick enligt ny information som kom - men vart tog den nya informationen vägen…
Ska en sväng till handelsträdgården också, det fattas lite marktäckare till rabatten, eller vad det kallas.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag bör också ut med trimmern!
God förmiddag! Södra Halland har molnigt och +11°. Hoppas det klarnar upp under dagen. Blir det inte varmare snart går det åt pepparn med mina grönsaker som jag sått. Blir också en slapp dag för mig. En bok i sängen med en go filt.
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God morgon alla!
#10 Jo, man borde rösta… Men som vanligt är jag en politisk katastrof… Jag vet aldrig vad jag ska välja antingen låter flera saker bra, eller så är inget i min smak…
Det är svåååårt - samtidigt kan man ju inte klaga på makthavarna om man inte ens drar sitt lilla röststrå till stacken…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Godmiddag
hemma igen och solen skiner, fast det är inte särskilt varmt. Nu väntar soffan, TV:n och pizzan. Det är härligt att bara få lata sig en dag 
God kväll ut i etern.
Nu har jag varit ute med mina vänner Fosilerna.Vi hadde en sådan tur med vädret, uppehåll hela tiden.
Vi tittade på Hålväg Gravrös som var plundrade.Himla tråkit.svarte örnse order-Deras kappell roasjösträkyrka som är från 16??. O mycket mer det var en givande dag. O det ger så mycket att vara med mäniskor o få lära sig o se så mycket fina o tänkvärda saker..
Roasjöskyrka.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gokväll mina vänner!
Har inte haft ork till att sitta vid datorn så mycket i dag pga att jag haft en jobbig dag känslomässigt, men vill ändå säga hej till er!
Kram: Mammi
Vilket fint kapell Chik ..roligt att du haft en givande dag.
Gokväll Mammi! Jag hoppas att det känns lite bättre nu!
Ja det känns bättre än tidigare i dag i allafall. Tack för din hjälp vännen! 

fina bilder Chik…………
å mammi hoppas det börjar bli bättre nu !!!!!!