Är du i Form?
Får du på dej bikinin?Jag har gått upp i vikt för att jag inte varit ute och rört på mej under vintern. Men jag kan ändå inte ha bikini.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
njääää….
jag brukar väl ändå träna /komma iform inför bikini-säsongen..det blir så jobbigt att hålla in magen med bikinis i närheten annars *skratt*
penke

Som en kompis sa en gång när vi diskuterade det där med att komma i form - Jag är i form, rund ÄR en form… Hehe 
Skämt åsido! Jag är i bättre form nu än vad jag varit på länge men envisas ändå med att bada i vassen. Trivs inte i bikini. Det känns så naket!
Med lite styrketräning och jogg några gånger i veckan året om försöker jag hålla gäddhänget borta.
Men jag är en liten skit så jag gör det mer för att inte se mager ut. 
Zabelle
Bikinin passade när jag använde den för några veckor sedan. Tror att formerna är kvar där de var då så det ordnar sig nog. 
Om det är någon som tycker att jag inte passar i min bikini så får dom väl titta åt något annat håll!
Men … vad är det för fel på tjejen på bilden då? Jag tycker hon är snygg jag 
Hon kan lugnt gå i bikini, man ska ju ha kurvor inte vara mannekängsmal, men visst vore hon snyggare med några få kilo mindre. Men smaken är som baken….
Jag känner mig ganska i form - tränar ca tre gånger i veckan och cyklar dit jag ska - försöker att äta Ok. Jag tycker att jag mår bra
och det är jag glad för.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej fy för bikini, det är inget jag eftersträvar heller.Det var i ungdomens dagar det.Mina gäddhäng struntar jag i.
Fast i bra form är jag vad det gäller bra mat, promenader och att må bra i största allmänhet.På insidan är formen bättre än på utsidan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#6 Nja, jag skulle hellre säga några kg muskler till under det hon redan har så att grejerna hålls på plats, då skulle hon bli ännu snyggare 

Jag tycker faktiskt oxå att hon är snygg! Jag är så infernaliskt trött på alla anorektiska mål bland kvinnor. Jag har jämnåriga bekanta, med ungar på 18-20 år som är sååå stolta över att de handlar byxor på barnavdelningen… jag tycker faktiskt att det är lite sjukt att sträva efter att se ut som ett barn i kroppen.
Man behöver för den skull inte låta sin kropp förfalla helt, men det som betraktas som normalvikt idag är helt annorlunda mot förr.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Penke!!går du i bikini?
Bilden cristine.Vad är det för fel på den kroppen..Lite o ta på.Det är bra när vinten kommer…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag löser problemet genom att aldrig sätta min fot på en badstrand, men det har nog mindre med bikinifiguren att göra - mera att jag är badkruka, hatar sand mellan tårna, tål inte direkt solsken och är alldeles för rastlös för att sitta på en filt i flera timmar 

Jag älskar att bada!! Ligga och steka sig i solen tills fläsket fräser i hettan och då kyla av det med många återkommande dopp, ljuvligt!!
Jag har alltid bott vid en strand men aldrig gått ner och lagt mej på den. Jag kunde gå ner på nätterna och träna på pilbåge istället*fniss*
Jag är i ganska god form tycker jag.. Går och cyklar då o då som är bra för kondisen :-)

Hm, det är svårt att svara på… men visst kunde jag vara i bättre form - skulle ju må bättre då. Men ibland kan det vara svårt att få tummen ur ändan och ta tag i sådana saker…. Har bikini men föredrar baddräkten…. *ler* Badar mycket och gärna, mina tre barn är som sälar!
Ser nog ut (kroppsmässigt) ungefär som tjejen på fotot, är lite längre och aningens slankare. (och lite blekare….. *hua*)
Amor vincit omnia
Jag har alltid tyckt om bikini. Jag tycker om att bada och simma och sen upp och torka en stund. Byter underdelen så jag är torr och så i om en stund. Baddräkt är för mycket vått tyg..
Jag tror jag fick min livstidsdos av strandliv när jag var barn. mamma älskade att ligga på stranden, så vi bodde i princip där på sommrarna ända tills jag var så där 13 år och vägrade följa med längre. Då var jag i vattnet hela tiden och kom bara upp för att värma mig och äta lite - sen i igen. Då älskade jag det.
Men när jag blev äldre kände jag mig mätt på det. Då fick jag chansen att upptäcka annat somrigt man kan göra. Det är härligt att göra en skogspromenad en stekande het sommardag - gärna barfota. Doften från barrträden är bedövande och det är roligt att titta på alla Fjärilar, myror och skalbaggar som har fullt upp. Eller att sitta på solvarma bergknallar och beundra utsikten.
Sen är det inte helt fel att sitta i en park och äta glass.. eller göra utflykter och utforska nya spännande ställen. Listan kan göras hur lång som helst 

Jag tror att det ligger mycket i vad du säger Maggan! Jag som är uppvuxen i Lapplands inland har ju raka motsatsen i erfarenhet! Svinkallt hela sommaren, bad visst i älven 15-16 grader som bäst… ingen strand utan reglerad äcklig älvbotten med bara en massa stor stenar överallt. Så mina somrar var mest i skogen eller i fjällkojan fiskande bland miljarders mygg (vi försökte bada i kallkällbäcken med men det var ingen hit!!) och kanske är det därför jag älskar stranden, badet och solen så mycket nu 
#19 ja sommaren innehåller hur mycket möjligheter som helst… det är därför jag inte vill lära mig spela golf… då kan jag inte göra allt det roliga du pratar om - så uppfattar jag det iaf, att då blir det bara golf.
Även fast jag tycker om att göra så mycket som möjligt på sommaren älskar jag fortfarande att bada och jag har åkt mycket till badhus med mina barn. Jag dyker och simmar och leker, gärna i kanor och forsar… Hoppas kunna göra det med barnbarn sen men det är en annan historia…
#20 hehe mina tio första år var också i norra norrlands inland. Fast i ärlighetens namn så tillbringades sommrarna vid kusten. 
Som barn badade jag mycket här ute i Tynderö det var jämt iskall 15-17 grader så man var alldeles blå om läpparna. Sista gången jag badade var bland hajarna i Angola(visste inte om det) och militärpolisen hämtade upp mej.
Runda former börjar komma tillbaka, till och med på teckningarna.
#24 Det är bra att de runda formerna kommer tillbaka är så trött på reklamen med magra tjejer,Det är inte bra för de unga flickorna.Fast å andra sidan är det ju inte hälsosamt att vara FÖR tjock heller.
Där kommer det svenska uttrycket till sin rärr, lagom är bäst. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
haha det är så roligt att få höra alla historier från ditt ovanliga liv Cristine 
#11chik
..näää,jag kör toples… 
penke
JA vad är i form. Visste borde jag säkert motionera mera, styrketräna och allt möjligt. Men jag känner mig iform. Skulle möjligen önska mig en något mindre mage, Jag ser antagligen ut som en helt vanlig kvinna i min ålder. Jag mår bra för det mesta.
Fick nog av att vara alldeles för mager (inte smal) fram till 40 års ålder. Nu känner jag mig lagom.
Bikini baddräkt. Jag trivs nog bäst i bikini men klär kanske bäst i baddräkt. Men eftersom jag solar hemma på gräsmattan eller vid en lugn sandstrand är det inte så många som har ont av hur jag ser ut. Och skulle de ha det får de väl blunda.
Var rädda om varandra
Läs #14 Det är jag!!
Älskar sol och bad och blir typ kolsvart så fort jag går utanför dörren! 
#12 Hmm, sand mellan tårna … nej jag har nog glömt hur det kändes 
Ingen förlust peter. Jag hatar blöt sand som sätter sig fast på fötterna när man kommer upp ur vattnet 
Det är värre när man får gräset på fötterna tycker jag.. Men sanden är oxå svår att få bort..
# 23 Jag är glad att jag kan roa.

man kan ha gömistövlar o bad skor o stor handuk, så kommer man undan sanden.
sjönt att höra Penke. Att du solar toppless.-Jag bidde äna rädd..
Lena.P är jag i verkliga livet.