Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 459 ggr
Cristine
0

God morgon 2 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite svalare idag vi får väl hoppas att det gäller de sydligare landskapen också. Jag sitter här och undrar var planet men 228 passagerare tagit vägen. Det är ett mysterium. Hoppa det löser sig och att de överlevt.

Ha en bra dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

God morgon och jag hyser all medkänsla med alla anhöriga som har tappat sina anhöriga. Hoppas att det bara inte är ett attentat av något slag?!?! / kram Spanaren

zabelle
0

Godmorgon.

Här i Malmö skiner solen och det är redan 19 grader. Ser ut att bli en fin dag i dag också.

Vilken underbar bild Christine, så skulle jag vilja bo!!!

Otäckt att ett stort flygplan med så många passagerare bara kan försvinna ut i tomma intet. Att ingen har sett eller hört något.

Zabelle   

[GunillaF]
0

God morgon!

Strålande solsken idag också. Men lite kallare i luften är det.

Ang. planet så tyckte jag de sa på nyheterna igårkväll att det nog störtat ner i havet och att alla befarats ha omkommit.

bettin65
0

Godmorgon

Solen i skåne lyser stark å varm redan 18 grader varmt här i skuggan…

ja lite sänks stämningen när man läser om alla människor så var med på planet……..

[MargaretaA]
0

God morgon!

idag är det mulet och betydligt svalare än i igår. Men det är skönt för jag tål inte stekande hette.

Flygplanet har nog störtat i havet och tydligen fanns tre svenskar med också. Det är verkligen hemskt när sånt här händer Gråter

[GunillaF]
0

Anbelanges flygolyckor så omkommer det bra mycket mer folk efter vägarna varje år än det gör i flygrelaterade olyckor. Det är bara det att det blir så många på en gång som gör att det märks så tydligt.

Mammi
0

Tittar in som hastigast innan jag åker iväg till stan och säger God morgon!Glad

Hoppas nån är så snäll och tar över Tisdagstävlingsfrågan som jag glömde igår…Skäms 

Kram: Mammi

[GunillaF]
0

#7 Om ingen frivillig dyker upp under dagen så kan du kanske ta den ikväl?!

Mammi
0

Det går bra men jag ser helst att nån annan tar den för risken är STOR att jag under dagen glömmer detta igen…Skrattande

Kram: Mammi

[peter54]
0

God förmiddag. Här vräker regnet ner och har så gjort sedan jag gick upp vid halv sju. Jämfört med de senaste fyra dagarna är det ganska kallt också, just nu är det 9 grader.

bettin65
0

Appropå Hantverkare just för  en halvtimme  flög de in två på min Balkong skulle reparera dörren där hade jag glömt bort hm. så det blev en blixt tömning av den samme……..Skrattande

[GunillaF]
0

#11 Men du får en fin och bra dörr sedan då!

bettin65
0

ja det får vi hoppas dom verkar ha lite problem med strömmen propparna går i ett här………………….

evrekaw
0

Här har vait så skönt. Mild värme och en lätt bris. Har haft min lediga tisdag och naturligtvis gjort allt annat än vilat… Bäddat rent i alla sängar och tvättat och hängt alla sängkläder.

Damsugit och skurat med såpa… Varit ut massor med valpen som inte är rumsren ännu… Men det känns alltid bra. Älskar renbäddade sängar och såpadoften i huset.

Nu är det bara en och en halv vecka kvar med eleverna. Sista veckan blir det bara fika och film. Ingen får något vettigt gjort… Det som inte händer denna vecka händer inte alls. Alla vet att betygen redan är satta så…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Nu går jag ner och duchar. Tjingeling!

Mammi
0

Jippi! Idag flöt det på så bra när jag var in till stan och jag gick in till min favvoaffär där de säljer saker och tyger i gammeldax stuk och fick tag på så mysiga gardiner till min lägenhet, vita med brodyr, + linnelängder till vard.rummet! Kyss

In på en skoaffär och hittade ett par sandaletter, eller vad det kallas, som inte är alltför skyhöga som i stort sett alla skor är numera.

Sen så sprang jag in på salongen där jag brukar klippa mig i hopp om att det skulle finnas nån tid ledig och det fanns det! T o m min egen frissa var ledig just då och kunde förbarma sig över min vildvuxna kalufs!Skrattande

Kul när allt flyter på så här och man känner sig nöjd när man kommer hem!

Nu ska jag steka bacon och göra en omelett för nu kurrar maggen!

Kram: ShoppingMammiCool

evrekaw
0

#16 Frissan och gardiner i ens smak… Det är grejer det. Det låter som om du var värd en fantastisk dag idag… Jag fick inte tid hos frissan förrän om två veckor!!! Man borde varit ute i tid. Det är ju så många som vill vara fina till Midsommar. Det borde jag ha tänkt på… Glad

[peter54]
0

Ibland har jag det extra förspänt… som i detta avseende, jag är gift med min frissa.Skrattande

evrekaw
0

#18 Är inte riktig frissa, men min mamma var det och hade eget hemma. Har lärt mig och kan - så jag klipper många. Men att klippa mig själv är ingen hit… Men min egen kalufs blir det bättre att gå till en frissa. Dessutom är det en liten njutning man kan unna sig tycker jag…Flört

[peter54]
0

Jag har inte så mycket att det är värt att lägga några pengar på Flört

evrekaw
0

#21 Hi, hi, min frissa säger att jag inte har hår. Hon säger att jag har päls…Flört

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kväller och solen tittar fram efter en regnig dag, vårt pälsdjur vågar sig ut igen Glad

Cristine
0

Gullig!

Farwuq
0

God kväll!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland